نشست کادر سرپرستی با فدراسیون های شمشیربازی، دوچرخه سواری و بوکس برگزار گردید

به گزارش لوکو، در ادامه نشست های کادر سرپرستی بازی های آسیایی هانگژو چین با مسئولان فدراسیون های نامزد حضور در این بازی ها ، امروز (سه شنبه 9 آذر ماه) نشستی با مسئولان فدراسیون های شمشیربازی، دوچرخه سواری و بوکس در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

نشست کادر سرپرستی با فدراسیون های شمشیربازی، دوچرخه سواری و بوکس برگزار گردید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در نشست فوق پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی، جمعی از مدیران کمیته به همراه مسئولان و کادر فنی فدراسیون های شمشیربازی، دوچرخه سواری و بوکس حضور داشتند.

در نشست کادر سرپرستی بازی های آسیایی هانگژو با فدراسیون های مذکور، پیمان فخری سرپرست کاروان کتابچه دستورالعمل ستاد برگزاری بازی ها را که پیش از این برای فدراسیون ها ارسال شده است برای حاضرین مرور کرد؛ این کتابچه شامل قوانین، مقررات، اوزان ، ماده های هر رشته و زمان برگزاری آن طبق روز و ساعت اعلام شده است.

در ادامه این نشست سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو تاکید نمود تیم های ورزشی از هم اکنون تا زمان اعزام موظف هستند 4 مرحله تست آمادگی جسمانی در آموزشگاه ملی المپیک را انجام دهند تا ارزیابی دقیقی از ورزشکاران داشته باشیم.

بعلاوه فخری با تاکید بر سیاست های فنی کاروان در اعزام کاروان کیفی و رشته های مدال آور ، به بیان تاریخچه حضور هر کدام از رشته های فدراسیون های مذکور در بازی های آسیایی پرداخت.

در ادامه نشست، مسئولان رشته های شمشیربازی، دوچرخه سواری و بوکس گزارشی ازبرنامه های خود تا زمان اعزام از جمله اردوها و تورنمنت های پیش رو، مسائل و درخواست هایشان مطرح کردند و کادرفنی هر سه رشته نیز نکات فنی از قبیل آنالیز نفرات، شرایط اردوها، نحوه انتخاب اردونشینان، مسابقات انتخابی و زمان برگزاری اردوها و مسائلشان را عنوان کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1881

به "نشست کادر سرپرستی با فدراسیون های شمشیربازی، دوچرخه سواری و بوکس برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست کادر سرپرستی با فدراسیون های شمشیربازی، دوچرخه سواری و بوکس برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید