مورینیو: چند روز پیش مقابل تیمی شکست خوردیم که کوچک به نظر می رسید، بازیکنان رُم فداکاری می نمایند

به گزارش لوکو، سرمربی رُم معتقد است شاگردانش با تمرینات مداومی که در برنامه خود دارند، فداکاری می نمایند.

مورینیو: چند روز پیش مقابل تیمی شکست خوردیم که کوچک به نظر می رسید، بازیکنان رُم فداکاری می نمایند

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو پس از پیروزی 3 بر صفر رُم مقابل زوریا لوهانسک گفت: نتیجه را بیشتر از هر چیز دوست داشتم. چند روز پیش بر تیمی که کوچک به نظر می رسید (لاتزیو)، مسلط بودیم و شکست خوردیم. امشب پیروز شدیم و این مهم ترین نکته است. ما به پنج یا شش امتیاز دیگر برای صعود احتیاج داریم. بازیکنان زیادی باید استراحت می کردند و ما مصدوم جدیدی نداشتیم که همه اینها مثبت است.

وی درباره ابراهیم داروبه، بازیکن جوان تیمش که پاس گل اول جالوروسی را برای استفان الشعراوی ساخت، توضیح داد: داروبه عملکرد خوبی داشت، به تیم توازن داد و در حفظ توپ هم خوب بود. من حرکات تدافعی او را هم دوست داشتم. می خواستم به آمادو دیاوارا هم در نیمه دوم، فرصتی برای بازی بدهم. اسمالینگ هم با سایر مدافعان ارتباط خوبی دارد که این هم نکته ای مثبت است.

سرمربی رُم در خصوص ملاقات یکشنبه شب تیمش مقابل امپولی در سری A، پس از دو شکست متوالی مقابل هلاس ورونا و لاتزیو اسم کرد: بازگشت به پیروزی پس از یک شکست همواره مهم است. امپولی 9 امتیاز دارد و بازی مقابل آن سخت است. اعضای تیم ما دیر به رم برمی گردند و با ماندن در مجموعه تمرینی تیم در شب و صبح، فداکاری می نمایند. آنها زمان کمی برای بازگشت به خانه دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1779

به "مورینیو: چند روز پیش مقابل تیمی شکست خوردیم که کوچک به نظر می رسید، بازیکنان رُم فداکاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: چند روز پیش مقابل تیمی شکست خوردیم که کوچک به نظر می رسید، بازیکنان رُم فداکاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید