علت حضور دستیار قلعه نویی در ایران و توصیه مهم مربی ایتالیایی به تیم ملی

به گزارش لوکو، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای اولین بار پس از حضور در ایران مصاحبه کرد.

علت حضور دستیار قلعه نویی در ایران و توصیه مهم مربی ایتالیایی به تیم ملی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آنتونیو مانیکونه درمورد علت حضورش در فوتبال ایران پس از سال های فعالیت در اروپا و کشور هایی مثل ایتالیا، سوئیس و فرانسه، گفت: فرصت خیلی خوبی است تا با حضور در خارج از اروپا، با یک تیم ملی خوب، به بازیکنان خوب فوتبال ایران یاری کنم.

وی درمورد کادرفنی تیم ملی ایران و کار کردن با امیر قلعه نویی، گفت: قلعه نویی، مربی خیلی خوبی است هم از لحاظ کاری و هم اینکه کادر خوبی را دور خودش جمع نموده است. می بینم مربیان حاضر در کادرفنی ایران چه قدر کاربلند هستند و شرایط خوب است.

مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال درخصوص اینکه از زمان حضورش در کشورمان چه چیزی در فوتبال ایران بیشتر از هر موضوعی سبب جلب توجهش شده است، شرح داد: ارتباط بین کادرفنی و بازیکنان خیلی خوب است و این مسئله مهمی است.

مانیکونه درمورد مقدار شناخت خود از فوتبال ایران و آسیا و اینکه آیا بازی های تیم ملی کشورمان در جام های جهانی اخیر را دنبال نموده است، گفت: به خاطر حضور مربیان ایرانی در ایران، فوتبال کشورتان را دنبال می کردم.

وی درخصوص اینکه با توجه به کار کردنش با بازیکنان بزرگی مثل ژردان شقیری و والون بهرامی در تیم ملی سوئیس، چه نظری درمورد نسل فعلی تیم ملی ایران دارد، گفت: ایران بازیکنان بزرگی دارد، ولی تیم بودن مهم تر است. در کنار تیم خوب بودن باید کار های بزرگی انجام داد.

مربی تیم ملی کشورمان درمورد اینکه ایران برای رقابت با مدعیان قهرمانی آسیا بیشتر از همه به چه چیزی احتیاج دارد، مطرح نمود: خوب کار کردن تیم با صبر و حوصله می تواند خیلی یاری کند.

مانیکونه افزود: من معمولا خیلی کم حرف می زنم و سعی می کنم کار زیادی در زمین انجام بدهم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2216

به "علت حضور دستیار قلعه نویی در ایران و توصیه مهم مربی ایتالیایی به تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت حضور دستیار قلعه نویی در ایران و توصیه مهم مربی ایتالیایی به تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید