ممنوعیت ورود و خروج از کرمانشاه، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در 31 نقطه

به گزارش لوکو، خبرنگاران/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی، گفت: از امروز (یازدهم فروردین) خروج خودروهای بومی از شهر نیز ممنوع شده است.

ممنوعیت ورود و خروج از کرمانشاه، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در 31 نقطه

سردار علی اکبر جاویدان در جلسه قرارگاه بهداشت و درمان انتظامی استان که در سالن جلسات فرماندهی برگزار گردید، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح و محدودیت اعمال شده حفظ سلامتی شهفرایندان و پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا است.

وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در 31 نقطه استان کرمانشاه در حال اجراست، گفت: بیش از 90 درصد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بر عهده پلیس قرار گرفته است و فرمانداری ها و ثبت احوال نیز در راستای اجرای آن با ناجا همکاری می نمایند.

جاویدان توضیح داد: به همین دلیل تا به امروز 188 دستگاه خودرو که تردد غیرمجاز داشته و به توصیه های گفته شده عمل نکرده اند، اعمال قانون شده اند.

پلیس نقش حساسی در قطع زنجیره کرونا دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: رسالتی که بر عهده نیروی انتظامی قرار داده شده بسیار خطیر و مهم است که اگر به درستی اجرا گردد می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش بیماری و کنترل آن داشته باشد.

وی با بیان اینکه پلیس نقش حساسی در قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا دارد، گفت: همه همکاران ما به صورت جدی و شبانه روز پای کار خواهند بود تا به فضل الهی بر این بیماری فائق آییم.

جاویدان گفت: در چند روزی که از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی می گذرد، خوشبختانه نتایج خوبی حاصل شده و امیدوارم با ادامه این فرایند در روزهای آینده خبرهای خوبی را بشنویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 880

به "ممنوعیت ورود و خروج از کرمانشاه، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در 31 نقطه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود و خروج از کرمانشاه، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در 31 نقطه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید