مجموعه آبی ارمغان مشهد ، شنایی مفرح در استخر روباز

به گزارش لوکو، در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با استخر ارمغان مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مجموعه آبی ارمغان مشهد ، شنایی مفرح در استخر روباز

استخر ارمغان یک استخر عالی و فوق العاده، واقع در بلوار فردوسی، خیابان رسالت شهر مشهد است. این استخر در واقع یک مجموعه فرهنگی ورزشی بوده و علاوه بر استخر، دارای سالن بدنسازی، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، استخر بچه ها، رستوران، کافی شاپ، بوفه، اتاق ماساژ، حوضچه آب سرد، حمام ترکی و حمام آفتاب بانوان نیز می گردد. بعلاوه آموزش هایی نظیر آموزش غواصی و آموزش شنا در این مجموعه فرهنگی وزرشی داده می گردد.

ساخت این مجموعه در سال 1374 آغاز و در سال 1378 در زمینی به مساحت 1600 متر مربع و زیر بنای 8000 متر مربع به سرانجام رسید. در ساخت فاز اول، دو استخر سرپوشیده برای خانم ها و آقایان، به همراه استخر روباز برای تابستان مورد بهره برداری نهاده شد. با استقبال فراوان مردم در فاز دوم، آموزشگاه سلامت ویژه خانم ها و آقایان در سال 1394 آغاز به ساخت و در تاریخ 1395 به سرانجام و به بهره برداری رسید. در فاز سوم ساخت نیز، فضایی برای بچه ها و نوجوانان در سال 1396 تأسیس شد. در سال 1397 برای راحتی و رفاه مردم، استخر روباز بازسازی و مناسب برای استفاده در تمام فصول سال شد.

در مجموعه آبی ارمغان مشهد شما می توانید هم از استخر سرپوشیده و هم از استخر روباز چهار فصل بهره ببرید و لذت ببرید. در استخر چهار فصل روباز ارمغان شما علاوه بر استفاده از تمامی امکانات میتوانید از حمام آفتاب بر روی تخت های استراحت لذت ببرید.

فست فود و آبمیوه مجموعه فرهنگی ورزشی ارمغان که سعی شده است با برترین و سالم ترین مواد غذایی و آبمیوه ها پذیرای شما میهمانان گرامی باشد. بعلاوه مجموعه فرهنگی ورزشی ارمغان با دارا بودن استخر ویژه بچه ها محل مناسبی را برای شنا نونهالان در نظر گرفته است. بعد از یک شنا مفرح شما می توانید به طبقه پایین استخر مراجعه و از دستگاه های بدنسازی استفاده و روز ورزشی خود را تکمیل نمائید.

امکانات استخر ارمغان مشهد شامل: استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر آقایان، استخر بانوان، استخر بچه ها، استخر دوقلو، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، اتاق ماساژ، سیستم تهویه مطلوب، پارکینگ، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، رستوران، سالن بدنسازی، حمام ترکی، آموزش غواصی، کلاس خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی شنا، آرایشگاه، کافی شاپ، حمام آفتاب و …. می باشد.

استخر روباز چهار فصل

می توانید در تمامی فصول سال از مجموعه آبی روباز چهار فصل ارمغان بهره ببرید چه در دمای 40 درجه تابستان داغ و یا حتی در دمای 5- درجه زمستان و در میان برف ما پذیرای شما هستیم.

استخر سرپوشیده

استخر سرپوشیده بانوان به صورت فانتزی است و عمق آن به حدود 2 متر و 50 سانتی متر می رسد. استخر سرپوشیده آقایان نیز دارای ابعاد 25 در 12 متر است. دارای دو عمق 1 متر و 20 سانتی متر و 2 متر و 70 سانتی متر است. جکوزی نیز دارای یک تا چند پله و یا پاشویه است؛ افراد موقع استفاده از جکوزی می توانند روی این پله ها بنشینند و ماهیچه های پا را با تماس با آب پرفشار و همراه با هوا ماساژ دهند.

بعلاوه اگر کودک خردسالی دارید، می توانید به مهدکودکی که واقع در این مجموعه است بسپارید و از لحضه های خود در مجموعه فرهنگی و ورزشی ارمغان لذت ببرید. علاوه بر تمام موارد ذکره شده این مجموعه دارای ورزش های متنوع و پرمخاطب همچون بدمینتون، فوتسال، بدنسازی کودک، تکواندو، والیبال، ژیمیناستیک، صخره نوردی و… نیز دارد. بعلاوه پارکینگ هم در این مجموعه فرهنگی ورزشی وجود دارد و کسانی که با ماشین شخصی مراجعه می کنند؛ می توانند ماشین خود را با خیالی آسوده در پارکینگ قرار دهند.

جکوزی

ماساژ در زیر آب از روشهای درمانی بسیار مؤثر در برطرف درد عضلات، مفاصل و استخوانها میباشد. استفاده کنندگان از جکوزی در داخل حوضچه قرار میگیرند و اعضاء بدن خود را به تناوب در مسیر فواره های زیر آب قرار میدهند.

بعلاوه جکوزی دارای یک یا چند پله یا پاشویه است تا افرادی که از آن استفاده می کنند بتوانند بر روی آن بنشینند و عمل ماساژور ماهیچه پا و پشت را در تماس با آب پرفشار همراه با هوا انجام دهند. علاوه بر مزایای استفاده از جکوزی در مجموعه روباز چهار فصل ارمغان شما می توانید آرامشی خاص در فضائی رویایی را تجریه کنید.

استخر ارمغان مشهد در ساعت های 9 صبح الی 30 : 22 میزبان خانم ها و در ساعت های 9 صبح تا 1 بامداد میزبان آقایان است. حداکثر زمان پذیرش تا ساعت30 : 21 است و بعد از این زمان پذیرش انجام نمی گردد. مدت زمان 3 ساعت هم خانم ها و هم آقایان می توانند از استخر استفاده کنند و در صورت استفاده بیشتر باید به ازای هر دقیقه مبلغی را پرداخت کنند. این میزان معمولا طبق قیمت های روز متغیر است.

حتماً پیشنهاد می گردد برای یک بار هم که شده به همراه خانواده یا دوستان به این مجموعه فرهنگی ورزشی سفر نموده و از امکانات بی نظیر مانند استخر بهره مند شوید و لحظه های خوشی را سپری کنید.

سانس های مجموعه استخر ارمغان مشهد:

سانس بانوان استخر ارمغان مشهد: همه روزه از ساعت 9 الی 22:30

سانس آقایان استخر ارمغان مشهد: همه روزه از ساعت 9 الی 1 بامداد

حداکثر زمان پذیرش مجموعه تا قبل از ساعت 21:30 انجام می باشد.

زمان استفاده از استخر 3 ساعت می باشد و به ازای هر دقیقه اضافه مبلغ 200 تومان به استخر پرداخت نمایید.

دسترسی

خراسان رضوی- مشهد- بلوار فردوسی- خیابان رسالت- رسالت 2

منبع: تاپ تراول
انتشار: 26 مهر 1403 بروزرسانی: 26 مهر 1403 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2297

به "مجموعه آبی ارمغان مشهد ، شنایی مفرح در استخر روباز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه آبی ارمغان مشهد ، شنایی مفرح در استخر روباز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید