ملی پوش واترپلو: هنوز اطلاع نداریم انتخابی المپیک برگزار می گردد یا خیر؟

به گزارش لوکو، ملی پوش واترپلو ایران گفت: هنوز از سوی فدراسیون یا ارگان های ورزشی اعلام نشده که قزاقستان راهی المپیک خواهد شد اما اینکه قزاقستان بدون مسابقه انتخابی راهی المپیک گردد توی ذوق ما می زند

ملی پوش واترپلو: هنوز اطلاع نداریم انتخابی المپیک برگزار می گردد یا خیر؟

ارشیا الماسی در گفت و گو با خبرنگاران در مورد نحوه تمرینات تیم ملی واترپلو اظهار کرد: دو سه هفته ای است که ما تمرینات را در استخر قهرمانی آزادی آغاز کردیم. دو روز در هفته آنجا تمرین می کنیم و دو روز هم استخر باشگاه انقلاب می رویم. خداراشکر آزادی استخری است که ما قبلا هم در آن تمرین و مسابقه داشتیم و همه امکانات رشته واترپلو را دارد. استخر مناسبی است.

وی در ادامه گفت: خدا را شکر روز گذشته هم دستور بازگشایی استخر 9 دی از سوی رضوانی رئیس فدراسیون داده شده و کارهای بازگشایی در حال اجرا است. قرار است کم کم کلیه استخرها هم باز گردد. این خبر خیلی خوشی برای همه ورزشکاران رشته آبی است.

لژیونر واترپلو در ادامه در مورد مسابقه انتخابی المپیک گفت: از سوی وزارت ورزش، فدراسیون و یا هر ارگان ورزشی دیگر به ما اعلام نشده است که مسابقات انتخابی المپیک برگزار می گردد یا خیر، البته چند روز قبل یک عکس در صفحه مجازی از سوی فینا منتشر شد که طبق آن قزاقستان سهمیه دار المپیک است.

الماسی گفت: مسابقات انتخابی المپیک برای تیم هایی که از المپیک جا مانده بودند در بخش بانوان هفته قبل انجام شد و قرار است این هفته برای مردان انجام گردد. با توجه به آن عکس فعلا قزاقستان سهمیه المپیک دارد و قرار نیست مسابقه ای انجام شد. البته از طرف فدراسیون یا ارگان های ورزشی هنوز هیچ اطلاعی ندادند که انتخابی المپیک برگزار نمی گردد. این تنها خبری است که ما داریم.

ملی پوش واترپلو گفت: این شرایط باعث ناامیدی ما هم می گردد. ما از مهر 98 به هدف انتخابی المپیک تمرینات را آغاز کردیم. دو اردوی تدارکاتی به سنگاپور و کره جنوبی داشتیم. بعد کرونا شد و ما منتظر ایستادیم، تنهایی تمرین کردیم، خودمان سعی کردیم بدنمان را آماده نگه داریم. اما اکنون این که هیچ چیز معلوم نیست، اینکه بدون مسابقه قزاقستان سهمیه المپیک گرفته توی ذوق ورزشکار می زند. ورزشکار حتی انگیزه خود را از دست می دهد.

او گفت: این یک شانس عظیم برای ما بود که المپیک در ژاپن برگزار می شد چون ژاپن در حال حاضر در واترپلو یکی از قدرت های آسیا محسوب می شد و به واسطه میزبانی مستقیم به المپیک راه می یافت. امیدوارم شرایط جوری گردد که به این ورزش بیشتر بها دهند و یاری نمایند تا به چیزی که حقش است برسد. این شانسی بود که به نظر می رسد از دست رفته است.

وی در انتها گفت: ما امیدواریم در قهرمانی آسیا یا بازی های ساحلی و آسیایی خوش بدرخشیم و نشان دهیم رشته ما استحقاق بهترین ها را دارد. البته قهرمانی آسیا هم هنوز تاریخ دقیقش تعیین نیست. بازی های ساحلی هم که قرار بود اردیبهشت یا خرداد باشد که فعلا به تعویق افتاده است و تاریخ دقیق آن تعیین نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1443

به "ملی پوش واترپلو: هنوز اطلاع نداریم انتخابی المپیک برگزار می گردد یا خیر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش واترپلو: هنوز اطلاع نداریم انتخابی المپیک برگزار می گردد یا خیر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید