طراحی سایت: معرفی یک سایت غیرمجاز خدمات رزرواسیون اقامتی در مرکز به پلیس فتا

به گزارش لوکو، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، از معرفی یک سایت غیرمجاز ارائه خدمات اقامتی به گردشگران با نام www.jakoo.ir به پلیس فتا اطلاع داد.

طراحی سایت: معرفی یک سایت غیرمجاز خدمات رزرواسیون اقامتی در مرکز به پلیس فتا

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، با معرفی یک سایت غیرمجاز با نام www.jakoo.ir گفت که این سایت غیرمجاز اینترنتی اقدام به اجاره روزانه آپارتمان، خانه و سوئیت در نقاط مختلف تهران می کرد.

خسرو آبادی با هشدار به شهروندان و مسافران تهران در خرید اینترنتی خدمات گردشگری گفت که ما مخالف توسعه تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری و زیرمجموعه های در نظارت نیستیم و در همه مراحل، مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی را تشویق به افزایش خدمات الکترونیکی به گردشگران می کنیم.

وی خواهان شد که هموطنان پیش از خرید اینترنتی خدمات سفر در استان تهران با مراجعه به سایت اداره کل میراث فرهنگی استان به نشانی www.tehran.ichto.ir یا تماس با تلفن 88934841 الی 3 از مجاز بودن شرکت ارائه دهنده خدمات سفر اطمینان حاصل نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران اضافه نمود که تجارت الکترونیکی ضمن برداشتن محدودیت های زمانی و مکانی، در عرضه خدمات گردشگری باعث حذف واسطه ها و کاهش هزینه های بسته های سفر می گردد.

خسروآبادی توسعه تجارت الکترونیک در حوزه خدمات گردشگری را احتیاج مرکز با وجود مسائل ترافیکی و مشغله زندگی شهری برای ساکنان آن مطرح نمود.

وی با بیان اینکه سال گذشته 60 مرکز غیر مجاز برای جلوگیری از فعالیت به مراجع ذیربط معرفی شده اند، خواهان مشارکت شهروندان در معرفی سایت ها و مراکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات گردشگری در صورت برخورد احتمالی با این خدمات به معاونت گردشگری استان تهران شد.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1879

به "طراحی سایت: معرفی یک سایت غیرمجاز خدمات رزرواسیون اقامتی در مرکز به پلیس فتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: معرفی یک سایت غیرمجاز خدمات رزرواسیون اقامتی در مرکز به پلیس فتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید