مرکز خرید پالادیوم یکی از مراکز خرید لوکس تهران

به گزارش لوکو، در این مقاله از معرفی مراکز تفریحی تهران شما را با مرکز خرید پالادیوم تهران یکی از لوکس ترین مراکز خرید مرکز در محله زغفرانیه است آشنا خواهیم کرد . پس در ادامه با ما همراه باشید تابیشتر درباره این مرکز خرید بدانید

مرکز خرید پالادیوم یکی از مراکز خرید لوکس تهران

این مرکز خرید در حال حاضر یکی از معروف ترین و برترین مراکز خرید تهران بشمار می رود که در محله زعفرانیه قرار گرفته است. این مجتمع خرید یکی از مراکز تجاری مرکز است که لوکس ترین برندهای داخلی و خارجی در آن شعبه دارند. امکان ندارد به این مرکز خرید بروید و برترین برندها در آن نباشد و در عین حال میتوان گفت یکی از گران ترین مراکز خرید تهران نیز به شمار میرود

ساعت کاری این مجتمع در ایام هفته باهم فرق دارد بطوری که مراکز خرید از ساعت 10 صبح الی 23 فعالیت دارند و واحد های غذایی از ساعت 11 الی 23:30 در روز پنجشنبه و در روزهای دیگر تا ساعت 11 شب فعالیت دارند پس اگر خواستید به این مرکز خرید لوکس تهران سر بزنید حتما برای رفتن این مکان برنامه ریزی کنید تا بتوانید از تمام قسمتهای آن تماشا کنید

مرکز خرید پالادیوم تهران کجاست ؟

برای رفتن به این مجتمع خرید میتوانید از خودروی شخصی، مترو، اتوبوس، تاکسی و… استفاده نمایید که این موضوع کاملا شخصی است و به خود شما بر میگردد، البته ناگفته نماند که در مرکز خرید پلادیوم تهران پارکینگ برای خودروهای شخصی محیا است.

آدرس : پاساژ پالادیوم در محله زعفرانیه تهران ، خیابان مقدس اردبیلی، نبش خیابان عروضی قرار گرفته است.

ساختمان این مرکز خرید خیلی بلند نیست ولی بزرگ است . نمای اصلی ساختمان از قوس های دایره ای با شعاع نسبتا زیاد ساخته شده است به همین دلیل نمیگردد نمای ظاهری این ساختمان به یکی از اشکال هندسی تشبیه کرد. سر درب اصلی پاساژ پالادیوم به شکل یک هلال نصفه طراحی شده و نام این پاساژ بر روی پس زمینه قهوه ای سوخته به رنگ نقره ای نقش بسته است.

بیشترین چیزی که توجه بیشتر مردم را به خود جلب میکند. برندهای معروف روی دیوار بیرونی بلند پلادیوم است. افتتاح رستوران های تازه یا شعبه تازهی از نمایندگی یک برند لوکس به وسیله همین دیوار مرتفع به اطلاع بازدید نمایندگان می رسد.از طرفی، در طراحی نمای مرکز خرید پالادیوم بیش از هر عنصر دیگری، شیشه های بسیار بزرگ خودنمایی می نمایند. همین طراحی شیشه ای باعث می گردد در روزهایی که هوای محله زعفرانیه پاک است انعکاس کوه های شمیرانات بر روی این شیشه ها جلوه ای زیبا به مرکز خرید پالادیوم بدهد.

ساختمان پالادیوم زعفرانیه در زمینی با مساحت تقریبا 10 هزار متر مربع ساخته شده است. این پاساژ از 150 واحد اداری و 120 واحد خدماتی تشکیل شده است. مجتمع تجاری پالادیوم در ضلع جنوبی 13 طبقه، ضلع شمالی 11 طبقه و در قسمت همکف خود 6 طبقه دارد.

پروژه ساخت مرکز خرید پالادیوم در اوایل سال 1388 شروع شد و بعد از 3 سال یعنی در سال 1391 مراحل ساخت این مرکز خرید لوکس در تهران به سرانجام رسید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2091

به "مرکز خرید پالادیوم یکی از مراکز خرید لوکس تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید پالادیوم یکی از مراکز خرید لوکس تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید