مدیران مرکز مطالعات توسعه و آموزش مداوم وزارت بهداشت منصوب شدند

به گزارش لوکو، معاون آموزشی وزارت بهداشت در احکام جداگانه ای رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی و مدیرکل آموزش مداوم جامعه پزشکی را منصوب کرد.

مدیران مرکز مطالعات توسعه و آموزش مداوم وزارت بهداشت منصوب شدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی آئین محمدی را به عنوان رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: تحول و نوسازی در نظام آموزشی و علمی کشور یکی از مهمترین وظایف معاونت آموزشی محسوب می شود.

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی منصوب می شوید تا با همکاری کلیه اساتید، صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه آموزش علوم پزشکی و همچنین با هماهنگی کامل با حوزه معاونت آموزشی وزارت متبوع در جهت تحقق اهداف آن مرکز بکوشید.

امید است در راستای مأموریت های خود، هماهنگی با دانشگاه های علوم پزشکی و خصوصاً دانشگاه مجازی را مدنظر قرار داده و در جهت هرچه فعال تر کردن مراکز مطالعات و توسعه دانشگاه ها از نظر کمی و کیفی گام های مؤثر بردارید.

توفیق جناب عالی را در تحقق وظایف محوله از خداوند متعال خواستارم.

آئین محمدی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران است. پیش از این مسئولیت مرکز مطالعات وتوسعه آموزش علوم پزشکی برعهده دکتر شهرام یزدانی بود.

همچنین با حکمی از سوی ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهنام ثبوتی، استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان مدیرکل آموزش مداوم جامعه پزشکی منصوب شد.

در حکم انتصاب ثبوتی آمده است: تحول و نوسازی در نظام آموزشی و علمی کشور یکی از مهمترین وظائف معاونت آموزشی محسوب می شود.

نظر به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل آموزش مداوم جامعه پزشکی منصوب می شوید.

ارتقای اثربخش برنامه های آموزش مداوم جامعه پزشکی، استفاده از روشها و فناوری های روزآمد و کارآمد به منظور ارتقای کیفی این آموزش ها، جلب مشارکت فراگیر انجمن های علمی گروه پزشکی ، سازمان نظام پزشکی، قطب های علمی، مراکز تحقیقاتی، اعضای هیات علمی گروه پزشکی و سایر نهادها و سازمانهای مرتبط در اجرای برنامه های آموزش مداوم از محورهای فعالیت شما خواهد بود.

همچنین برقراری ارتباط نظام مند بین نیازهای نظام سلامت با برنامه های آموزش های مداوم و ارائه بازخورد به نظام آموزشی به منظور تصحیح کوریکولوم های آموزشی، توجه بیشتر به ارتقاء اخلاق و رفتار حرفه ای و مهارت های مورد نیاز جامعه پزشکی در این آموزش ها و بهره برداری از زیرساخت فضای مجازی در این آموزشها از محورهای فعالیت شما خواهد بود.

توفیق جنابعالی را در تحقق وظائف محوله از خداوند متعال خواستارم.

بهنام ثبوتی استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران است. پیش از این مسئولیت اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی بر عهده دکتر علی بیداری بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1812

به "مدیران مرکز مطالعات توسعه و آموزش مداوم وزارت بهداشت منصوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران مرکز مطالعات توسعه و آموزش مداوم وزارت بهداشت منصوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید