قرعه های سختی در ایتالیا داشتیم، زارع و محمدیان کار بزرگی کردند

به گزارش لوکو، عباس حاج کناری همزمان با شروع نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به خبرنگاران گفت: از امروز چهارشنبه اردوی آزادکاران منتخب برای رسیدن به ترکیب تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا شروع می گردد که این تمرینات در دو مرحله تا زمان اعزام به این مسابقات پیگیری خواهد شد.

قرعه های سختی در ایتالیا داشتیم، زارع و محمدیان کار بزرگی کردند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

وی توضیح داد: خوشبختانه شرایط تمام بچه ها مطلوب و امیدوارکننده است. انتقال محل برگزاری اردو از خانه کشتی به مجموعه انقلاب تهران با تنوع برای اردونشینان همراه بوده است. البته بعضی کاستی ها از جمله شرایط تغذیه بچه ها نسبت به خانه کشتی وجود دارد اما برپایی اردو در مجموعه انقلاب مزیت های مختلفی دارد که نسبت به کاستی ها بسیار بیشتر است. ما در این مکان به راحتی دسترسی به امکانات لازم و مجهز برای تمرینات داریم و همچنین پزشکان متخصص و فیزیوتراپ های مجرب هم در کنار ما هستند که این مساله بسیار مهم و تأثیرگذار است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد عملکرد نفرات اعزامی به تورنمنت ایتالیا هم گفت: چهار آزادکار را در این رقابت ها به میدان فرستادیم که باید در ابتدا بگویم قرعه های بسیار سختی نصیب ملی پوشان ما شد. به ویژه در وزن بهنام احسان پور و یونس امامی که در نهایت باعث شد این نفرات پیروز به کسب مدال نشوند. البته باید به امیرحسین زارع و محمدحسین محمدیان هم اشاره کنم که جانانه جنگیدند و کاری کردند کارستان.

حاج کناری اضافه کرد: زارع توانست بر حریفی غلبه کند و طلا بگیرد که حتی نام او هم باعث هراس بسیاری از مدعیان سنگین وزن است. این جوان مستعد و آینده دار توانست بلال ماخوف روس را با کوله باری از تجربه و عنوان شکست دهد و قهرمان گردد. زارع آزادکار آینده داری است و باید مورد حمایت و توجه بیشتری قرار گیرد تا همچنان در این راستا رو به رشد حرکت کند.

وی به کشتی های پیروزیت آمیز محمدیان هم اشاره نمود و گفت: محمدحسین در این تورنمنت توانست پس از سال ها محرومیت و دوری از میادین رسمی خوش بدرخشد. او توانست در تمامی کشتی های خود با اختلاف بالای امتیازی و فنی نسبت به حریفان تا پای فینال بیاید و در نهایت قهرمان گردد. او کشتی های بسیار خوبی گرفت و نشان داد حتی سال ها دوری از تیم ملی هم نتوانسته او را از رسیدن به اهدافش مأیوس کند. امید و انگیزه محمدیان بسیار بالاست و من مطمئن هستم او می تواند با همین فرایند به روزهای طلایی و درخشانی در کشتی برسد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خاتمه گفت: یکی از نکاتی که ما در تورنمنت ایتالیا به خوبی شاهد آن بودیم و آنرا واقعاً در عملکرد بچه ها حس کردیم، شروع دیرهنگام تمرینات اردوی تیم ملی بود. البته این تأخیر هم به دلیل تعدد برنامه ها و رویدادهایی بود که اجازه نداد اردوی تیم ملی خیلی زودتر از این شروع گردد. به هر حال امیدوارم اردوهای تیم ملی همچنان طبق برنامه پیگیری گردد تا تیم ملی بتواند در میادین پیش رو به اهداف و نتایجی که انتظار داریم دست یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 613

به "قرعه های سختی در ایتالیا داشتیم، زارع و محمدیان کار بزرگی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه های سختی در ایتالیا داشتیم، زارع و محمدیان کار بزرگی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید