فکری: امیدواریم بازیکنانم نیم فصل اول را فراموش نمایند

به گزارش لوکو، سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید امیدوار است بازیکنانش با روحیه نو پا به مسابقات لیگ بگذارند و نیم فصل اول را فراموش نمایند.

فکری: امیدواریم بازیکنانم نیم فصل اول را فراموش نمایند

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی فردا برای ما مهم است و می خواهیم از این بازی امتیاز بگیریم. باتوجه به تعطیلاتی که داشتیم، توانستیم تعدادی بازیکن جذب کنیم و تمرینات مان را به خوبی پشت سربگذاریم. امیدواریم برای بازی فردا بازیکنان ما با تمام وجود به میدان بیایند و نیم فصل گذشته را فراموش نمایند و با یک روحیه نو پا به مسابقات بگذارند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه نمود: سپاهان همواره یکی از تیم های خوب کشورمان بود و همواره یکی از مدعیان قهرمانی است. آنها تیم بزرگی هستند که ساختار خوبی دارند. آن ها تا به امروز نتایج بسیار خوبی گرفتند اما در جهت، بعضی مسائل باعث شده تا نتایج دلخواه را به دست نیاورند. با این حال سپاهان همواره سپاهان است و مدعی است. کار سختی مقابل سپاهان داریم. امیدواریم با انگیزه بازیکنان مان، بازی خوبی ارائه دهیم و از این بازی امتیاز کسب کنیم. امیدوارم بازی زیبایی گردد. برای این بازی محرومی نداریم.

او درباره خریدهای نیم فصل نفتی ها بیان کرد: ما امین اسدی، مهدی هاشم نژاد، احمد جبوری، محمد مشایخ و حسن مرادی را اضافه نمودیم. پیمان میری را هم جذب کردیم اما هنوز اضافه نشده است. 5 بازیکن نو در تیم ما هستند و یک جای خالی دیگر داریم که به عنوان بازیکن آزاد اضافه می کنیم.

تقابل دو تیم سپاهان و نفت مسجدسلیمان در قالب هفته هفدهم لیگ برتر فردا(شنبه) ساعت 15 در استادیوم نقش دنیا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1985

به "فکری: امیدواریم بازیکنانم نیم فصل اول را فراموش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: امیدواریم بازیکنانم نیم فصل اول را فراموش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید