ساکت الهامی کارشناس داوری استقلال ، سپاهان شد!

به گزارش لوکو، سرمربی نساجی در نشست خبری بازی تیمش با آلومینیوم اراک از عملکرد داور مسابقه استقلال و سپاهان تمجید کرد.

ساکت الهامی کارشناس داوری استقلال ، سپاهان شد!

به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک، به عملکرد خوب بیژن حیدری، داور فوتبال ایران در دیدار اخیر تیمش با فولاد خوزستان و همینطور بازی استقلال و سپاهان اشاره کرد و گفت: قبل از هر چیزی به آقای دکتر بیژن حیدری خسته نباشید می گویم. دیشب هم در برنامه فوتبال برتر ثابت شد که او در دیدار نساجی و فولاد با ریتم و با دوندگی بالا قضاوت کرده است. امروز هم در بازی استقلال و سپاهان دیدم که عالی عمل کرد. خوشحالم که فرایند داوری ها رو به رشد است و داوران ما از آن شرایط و استرس خارج می شوند. برای گروه داوری بازی فردا مقابل آلومینیوم هم آرزوی موفقیت دارم.

او به دیدار تیمش با آلومینیوم اراک اشاره کرد و گفت: جدول گویای همه چیز است. آلومینیوم تیم با کلاس و صاحب سبکی است. این تیم در جدول جایگاه مناسبی دارد. در آنالیزها هم معین بود تیم باکیفیتی است و مجموعه خوب و توانمندی هستند. تیمی که در دو سال اول حضورش در لیگ برتر به این رتبه رسیده، تیم گردن کلفت و توانمندی است.

سرمربی نساجی اعلام نمود: چند بازیکن سابق که با من همکاری کرده بودند، در همان تیم هستند. آلومینیوم تیم خوبی است و فردا بازی سختی داریم. از نظر فنی و فیزیکی بازی پرفشاری خواهد بود. بازیکنانم شرایط خوبی دارند. قطعا بازی فردا برای ما حائز اهمیت است. با توجه به جایگاه و کیفیتی که داریم، به شرایطی رسیدیم که برای بازی فردا آمادگی کامل را داریم. بازیکنانم با جسارت و جنگندنی قطعا فردا یک بازی خوب را انجام خواهند داد. تیمی که تمرکز کامل را داشته باشد پیروز میدان است. فکر می کنم این مسابقه یکی از بازی های خوبی خواهد بود که در لیگ برتر می بینیم.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش در این مسابقه گفت: ما اگر 11 نفر هم باشیم، قطعا برای بردن بازی می کنیم. همانطور که تیم آلومینیوم هم برای بازی فردا دنبال امتیاز گرفتن است، ما هم برای پیروزی بازی می کنیم. ان شاء الله در وهله نخست یک بازی خوب را نشان دهیم و امیدوارم تیم لایق به پیروزی برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1947

به "ساکت الهامی کارشناس داوری استقلال ، سپاهان شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکت الهامی کارشناس داوری استقلال ، سپاهان شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید