تور روسیه ارزان: فرش دستباف جام جهانی 2018 به فدراسیون روسیه اهدا شد

به گزارش لوکو، فرش دستبافت ایرانی ویژه جام جهانی به سرپرست فدراسیون فوتبال روسیه اهدا شد.

تور روسیه ارزان: فرش دستباف جام جهانی 2018 به فدراسیون روسیه اهدا شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

محمدرضا ساکت، دبیرکل و مدیر کاروان اعزامی تیم ملی فوتبال به همراه دکتر سنایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه از فدراسیون فوتبال روسیه بازدید نموده و سپس، با الکساندر علا اف، دبیرکل و سرپرست فدراسیون فوتبال روسیه به ملاقات و گفت و گو نشستند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال به نکاتی درباره میزبانی رقابت های جام جهانی اشاره نموده و مراتب قدردانی خود را به خاطر میزبانی مطلوب این کشور، به مسئولان فدراسیون فوتبال روسیه اظهار داشت.

اعضای جلسه به آنالیز تفاهم نامه ای که بین دو فدراسیون فوتبال ایران و روسیه در ماه های گذشته به امضا رسیده بود، پرداخته و در رابطه با توسعه روابط فی مابین در زمینه آموزش، تبادل تجربیات در زمینه داوری، فوتبال پایه، بازاریابی، ساخت استادیوم ها، بازی های تدارکاتی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحل بحث و گفت و گو کردند.

محمدرضا ساکت فرش دستباف ایرانی را که به مناسبت جام جهانی 2018 روسیه بافته شده بود، به دبیرکل و سرپرست فدراسیون فوتبال روسیه اهدا کرد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2007

به "تور روسیه ارزان: فرش دستباف جام جهانی 2018 به فدراسیون روسیه اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: فرش دستباف جام جهانی 2018 به فدراسیون روسیه اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید