فدراسیون کشتی دعوت روسیه را رد کرد، جام جهانی آزاد بدون ایران

به گزارش لوکو، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد روسیه شرکت نمی کنیم.

فدراسیون کشتی دعوت روسیه را رد کرد، جام جهانی آزاد بدون ایران

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا محمدی با بیان این مطلب اضافه نمود: پس از دعوت فدراسیون کشتی روسیه از ایران برای شرکت در رقابت های جام دنیای 2019، این موضوع را از ابعاد مختلف با اعضای کادر فنی تیم ملی آنالیز کردیم.

وی ادامه داد: پس از پنج تیمی شدن رقابت های جام دنیای در کمیسیون فنی اتحادیه دنیای، این مسابقات را به صورت کامل از برنامه فنی خود خارج کردیم و با توجه به فاصله این رقابت ها تا مسابقات آسیایی چین شرکت در رقابت های بین المللی دانکلوف بلغارستان از نظر فنی بیشتر به نفع ما است.

محمدی توضیح داد: قصد داریم با تعدادی از نفرات شاخص خود در مسابقات بین المللی جام دانکلوف بلغارستان که از رقابت های رنکینگ سیستم اتحادیه دنیای است و کسب امتیاز درآن ها برای حضور در مسابقات دنیای مهم است، شرکت کنیم و علاوه بر آن در جام بین المللی تختی نیز اکثر نفرات شاخص ما به میدان می روند.

وی تأکید کرد: با توجه به حضور در رقابت های جام تختی و جام دانکلوف و زمان جام دنیای تا مسابقات آسیایی، شرکت در این رقابت ها از نظر فنی به نفع ما نیست و از سوی دیگر به دلیل برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی جوانان در همان زمان نمی توانستیم با تیم جوانان هم در مسابقات جام دنیای شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطر نشان کرد: ترکیب تیم ملی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در چین، پس از رقابت های بین المللی جام تختی و جام دانکلوف بلغارستان تعیین خواهد شد.

محمدی در انتها گفت: در نهایت پس از جلسه با مسئولان فدراسیون به این نتیجه رسیدیم که با توجه به اینکه جام دنیای خارج از برنامه ما واقع شده است در این مسابقات شرکت نکنیم تا علاوه بر اینکه از برنامه فنی خود خارج نشویم، از سوی دیگر نیز به دلیل اینکه با اعلام حضور پنج کشور برتر دنیا در جام دنیای در جلسه کمیسیون فنی اتحادیه دنیای کشتی از میزبانی این رقابت ها انصراف دادیم و سپس اتحادیه دنیای تصمیم دیگری اتخاذ کرد، اعتراض خود را نیز در این زمینه به اتحادیه دنیای کشتی اعلام کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 125

به "فدراسیون کشتی دعوت روسیه را رد کرد، جام جهانی آزاد بدون ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون کشتی دعوت روسیه را رد کرد، جام جهانی آزاد بدون ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید