واکنش ستاره سابق بارسلونا و لیورپول به بازی با ایران ، شور و شوق ما مثل بازیکنان ایران است

به گزارش لوکو، لوئیز سوارز، مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه که سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا و لیورپول را در کارنامه خود دارد در خصوص ملاقات محبت آمیز با تیم ملی ایران صحبت کرد.

واکنش ستاره سابق بارسلونا و لیورپول به بازی با ایران ، شور و شوق ما مثل بازیکنان ایران است

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم ملی اروگوئه عصر دیروز آخرین جلسه تمرینی خود پیش از ملاقات برابر ایران را برگزار کرد. در خاتمه این تمرین، لوئیز سوارز مهاجم لا سلسته در جمع خبرنگاران حاضر شد و جوابگوی سوالات آنها بود.

سوارز درخصوص ملاقات برابر شاگردان کی روش گفت: ایران تیمی است که در جام جهانی بازی خواهد نمود و سطح رقابتی بالایی دارد. می دانیم که آنها مربی خود را عوض نموده اند، اما بازیکنانشان نیز همان شور و شوقی را دارند که ما برای حضور در جام جهانی داریم.

او اظهار کرد: سعی می کنیم خوب کار کنیم، آنچه که مربی از ما می خواهد؛ انجام دهیم و این بازی های پیش از شروع جام جهانی را به برترین شکل ممکن سپری کنیم.

بازیکن اسبق بارسلونا اضافه کرد: پس از پیوستن به ناسیونال، از لحاظ بدنی و فوتبالی احساس بهتری دارم. سرعت و کیفیت بازیکنان ناسیونال بالاست. امروز می توانم اعلام کنم خوشحالم چون که می دانم رفتن به اروگوئه برای آماده سازی، برترین تصمیم بود.

وی ادامه داد: اروگوئه یک تیم بسیار رقابتی است و بازیکنانش در سطح بسیار بالایی قرار دارند. باید در تمرینات آمادگی خودتان را نشان دهید تا در جمع یازده نفر ابتدایی قرار بگیرید.

پس از آفریقای جنوبی 2010، برزیل 2014 و روسیه 2018، سوارز چهارمین جام جهانی خود را در قطر تجربه می نماید. وی در این خصوص گفت: به نظر من فرصت حضور در چهارمین دوره متوالی جام جهانی مایه مباهات کشورمان است، مایه افتخار ماست که همواره جنگیدیم و کوشش کردیم در تیم ملی بازی کنیم و این پاداش کار ماست.

این مهاجم 35 ساله در خصوص اینکه شانس اروگوئه برای قهرمانی در جام جهانی بعدی را چگونه ارزیابی می نماید، اظهار کرد: تصور اینکه بتوانم در جام جهانی شرکت کنم، همواره دستاورد بزرگی خواهد بود. کوشش خواهیم کرد تا جایی که امکان دارد پیش برویم و سعی کنیم قهرمان شویم زیرا بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم اما این را می دانیم که هر مسابقه جام جهانی چقدر سخت است. این یک مسئله پیچیده است اما این رویا همواره وجود دارد.

تیم های ملی ایران و اروگوئه امروز و از ساعت 18 به وقت محلی (19:30 به وقت تهران) در استادیوم NV Arena اتریش به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2099

به "واکنش ستاره سابق بارسلونا و لیورپول به بازی با ایران ، شور و شوق ما مثل بازیکنان ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ستاره سابق بارسلونا و لیورپول به بازی با ایران ، شور و شوق ما مثل بازیکنان ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید