عسگری و حسن نیا به نشان برنز دست یافتند

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، پنجمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته امروز یکشنبه با برگزاری دیدارهای رده بندی و نهایی به سرانجام می رسد. تیم ملی ایران سه نماینده در دیدارهای رده بندی داشت که مجید حسین نیا و بهمن عسگری پیروز به کسب مدال برنز شدند.

عسگری و حسن نیا به نشان برنز دست یافتند

در وزن 60- کیلوگرم مجید حسن نیا در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز به دیدار الخاندرو اورتیز از اسپانیا رفت و پس از تساوی یک بر یک با استفاده از قانون سنشو (امتیاز نخست) به فزونی دست یافت و روی سکوی سوم ایستاد. بهمن عسگری هم 5 بر صفر نو بیتس از آلمان را شکست داد و مدال برنز وزن 75- کیلوگرم را کسب کرد.

سجاد گنج زاده نیز در مبارزه رده بندی وزن 84+ کیلوگرم 4بر2 برابر مهدی فیلالی از فرانسه باخت و از دست یابی به مدال بازماند.

در ادامه مسابقات امروز دیدارهای فینال برگزار خواهد شد که تیم کشورمان شانس کسب سه مدال طلا را دارد، در وزن 50- کیلوگرم سارا بهمنیار برای کسب مدال طلا روز یکشنبه رودرروی الکساندر رچیا از فرانسه قرار خواهد گرفت. دروزن 84- کیلوگرم ذبیح الله پورشیب در مبارزه پایانی به دیدار آراگا از ژاپن خواهد رفت و در وزن 84+ کیلوگرم نیز صالح اباذری در مبارزه نهایی به دیدار جاناتان هورنه از آلمان می رود.

پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته از روز آدینه با حضور 649 کاراته کا از 79 کشور به میزبانی ژاپن در سالن نیپون بودوکان شهر توکیو شروع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 331

به "عسگری و حسن نیا به نشان برنز دست یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسگری و حسن نیا به نشان برنز دست یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید