سیدحسین، باز هم طرفداران استقلال را ناامید کرد

به گزارش لوکو، سید حسین حسینی، کاپیتان استقلال پس از بازی محبت آمیز با آلومینیوم از مسائل تیمش گفت. او در جمع خبرنگارام راجع به بازی گفت: یک بازی خیلی خوبی داشتیم، در فصل بدنسازی بازی یک میزان مشکل است و به نظرم نتیجه مهم نیست و امیدوارم به مرز آمادگی برای هفته اول برسیم.

سیدحسین، باز هم طرفداران استقلال را ناامید کرد

او در خصوص ارزیابی اش از عملکرد خالدآبادی، گلر نو آبی ها گفت:خداراشکر همه کنار هم کوشش می کنیم که بتوانیم پیروز باشیم. انشاالله هر اتفاقی میفتد برای استقلال خیر باشد.

کاپیتان استقلال راجع به اینکه گفته می شد قراردادش سفید امضا شده، شرح داد: شما زیاد به آن توجه نکنید. من خواسته ای نداشتم و از آن رقم مورد نظر خیلی کمتر بسته شد.

حسینی راجع به مسائل تیمش اعلام کرد: من اینجا هستم که در خصوص مسائل مالی استقلال صحبت کنم. این تیم رها شده و رقبای ما برترین تیم را بستند و اردو رفتند ولی ما حتی نمی توانیم اردوی داخلی هم برویم. چندماه گذشته اینطوری بوده و 7 ماه خودمان بودیم و کادر فنی. آخرش نتیجه نگرفتیم و خود بازیکنان مقصر شدند در صورتی که مدیریت ضعیفی داشتیم. انگار هیچکس نمی خواهد این تیم پیروز باشد. اگر می خواهند ورود نمایند الان وقتش است. نمی خواهم طرفدار را ناامید کنم اما به فصل نو نباید خیلی امیدوار باشیم. دلمان برای آقای نکونام می سوزد. فشارهای زیادی روی ایشان است ولی شرایط خوبی برایش رقم نزدند. امیدوارم همه چیز عادلانه باشد.

او در خصوص خواسته دقیق بازیکنان و قراردادهای بالای فصل گذشته این تیم گفت: خواسته ما الان پول است. شما می توانید بیاورید؟! هرکس بیاورد ما نوکرش هم هستیم! همه باشگاه ها قراردادشان پارسال بالا بود و یکسری زیرمیزی گرفتند و ما روی میز گرفتیم اینجوری شد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2229

به "سیدحسین، باز هم طرفداران استقلال را ناامید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدحسین، باز هم طرفداران استقلال را ناامید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید