ستایش سولاری از گرت بیل

به گزارش لوکو، سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر کاشیما و فینالیست شدن در جام جهانی باشگاهی به ستایش از گرت بیل پرداخت.

ستایش سولاری از گرت بیل

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، رئال مادرید توانست با درخشش گرت بیل برابر کاشیما در نیمه نهایی جام جهانی باشگاهی با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و به فینال راه پیدا کند. گرت بیل در این دیدار ستاره رئال بود و توانست سه گل به ثمر برساند.

سولاری سرمربی رئال بعد از بازی گفت: من این رقابت را دوست دارم چرا که قهرمان های قاره های مختلف در آن حضور دارند. من خاطرات خوبی از این رقابت جالب دارم.

او درباره بیل گفت: بیل بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد که آماده است. ما چند روز است که خود را آماده جام جهانی باشگاهی می کنم. الان باید کمی استراحت کنیم تا خود را به خوبی آماده بازی فینال کنیم. تنها از گل زنی های بیل خوشحال نشدم بلکه تمرکز بالای او بیشتر من را خوشحال کرد. او سه گل به ثمر رساند چرا که انگیزه و تمرکز لازم را داشت و این بسیار مهم است.

سرمربی رئال مادرید در خاتمه درباره دیدار برابر العین هم گفت: العین هم تیم خوبی است چرا که راه یابی به فینال به راحتی به دست نمی آید و باید دیگر تیم های بزرگ را شکست داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 115

به "ستایش سولاری از گرت بیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستایش سولاری از گرت بیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید