ساری: اصطلاح ساری بال را دوست دارم!

به گزارش لوکو، مائوریتزیو ساری می گوید از این که به سرعت بین طرفداران چلسی محبوب شده و طرفداران از نوع بازی تیمش استقبال می نمایند، بسیار خوشحال است.

ساری: اصطلاح ساری بال را دوست دارم!

سرمربی چلسی گفت: هوادارهای چلسی الان شیوه بازی چلسی را دوست دارند و این خیلی مهم است. آنها به بازی مالکانه و پاسکاری چلسی علاقه زیادی پیدا نموده اند. الان طرفدارهای چلسی اصطلاحی برای خودشان درست نموده اند به نام ساری بال. این اصطلاح را به خاطر شیوه بازی ما استفاده می نمایند. راستش وقتی می بینم در اینترنت و شبکه های اجتماعی فیلم کارهای تیمی و پاسکاری چلسی را به هم نشان می دهند، خیلی خوشحال می شوم. راستش برای من الان مثل یک رؤیاست که به اینجا رسیده ام و تا به این حد موفق بوده ام. وقتی برای آغاز بازی به استادیوم می روم و می شنوم تماشاگرها با صدای بلند اسم من را می خوانند و اسم مائوریتزیو را به صورت کشیده و بامزه ای فریاد می زنند، لذت می برم. راستش طرفدارهای یک باشگاه این تشویق ها را برای مربی ای انجام می دهند که برایشان جام های زیادی برده، نه کسی مثل من که تازه به باشگاه آنها آمده. برای همین بیشتر لذت می برم.

کلوپ هم از بازی ما لذت برد

ساری که با نشریه ایتالیایی کوردیره دلو اسپورت مصاحبه می کرد، در عین حال گفت لیورپول و منچسترسیتی از چلسی جلوتر هستند، چون مربیان این دو چند سال زودتر از او در این تیم ها مشغول به کار شده اند و برنامه هایشان را پیش برده اند: به نظرم الان تیم چلسی فقط شصت هفتاد درصد آماده است. اما راستش لحظاتی هست که شما با وجود ناکامی از بازی تیم تان لذت می برید. مثل مسابقه با لیورپول که در لحظات آخر گل مساوی را خوردیم و پیروزی را از دست دادیم، اما با وجود این تساوی تلخ از نوع بازی تیم لذت بردیم. حتی یورگن کلوپ داشت از بازی چلسی لذت می برد. ده دقیقه قبل از گل مساوی لیورپول یورگن کلوپ را دیدم که کنار زمین داشت به من لبخند می زد، در حالی که ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم. به کلوپ گفتم چرا داری می خندی؟ جواب داد: داری از بازی کیف می کنی نه؟ من هم گفتم: بله خیلی زیاد. کلوپ هم گفت: اتفاقاً من هم همینطور! بعد از مسابقه هم آمد سراغم و مثل یک دوست قدیمی من را بغل کرد.

با هازار رابطه گرمی دارم

ساری درباره ادن هازار و پتانسیل نهفته او هم صحبت کرد و معتقد است ستاره چلسی هنوز هم می تواند رشد کند و در حلقه بسته سه بازیکن برتر جهان قرار بگیرد.

مربی ایتالیایی گفت: نگاه هازارد به بازی خیلی مثبت است، اما همین نگاه او می تواند مانع پیشرفت اش هم باشد. چون الان بیشتر از همه به فکر لذت بردن از بازی است که این خیلی هم خوب است. اما با کمی تغییر در این نگرش می تواند باعث گردد که تیمش جام های بیشتری ببرد و خودش جزو سه بازیکن برتر جهان قرار بگیرد. فقط کافی است کمی سرش را بالا بگیرد و کل جهان را ببیند. متوجه می گردد با کمی اصلاح در نوع بازی اش، می تواند جهانی فوتبال را تسخیر کند. هازارد نیاز به این دارد که بیشتر در کارهای تیمی و جمعی شرکت کند، نه این که بخواهد یک نفره مشکل را حل نماید. خوشبختانه رابطه ما با هم خیلی خوب است. به تازگی حرف های بسیار قشنگی درباره کار من زده که بابتش ممنونم. راستش بعضی وقت ها وسوسه می شوم که از او به عنوان تک مهاجم نوک استفاده کنم، اما منصرف می شوم، چون الان فرصتش نیست. الان وقت این است که به مهاجمان نوکی که دارم مثل ژیرو و موراتا بیشتر وقت بدهم و از آنها بیشتر استفاده کنم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 68

به "ساری: اصطلاح ساری بال را دوست دارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: اصطلاح ساری بال را دوست دارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید