ایکاردی: میلان را به یک دلیل دوست ندارم

به گزارش لوکو، مائورو ایکاردی می گوید شهر بارسلون را به یک دلیل به میلان ترجیح می دهد.

ایکاردی: میلان را به یک دلیل دوست ندارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، مائورو ایکاردی وقتی 20 سال سن داشت از سامپدوریا جدا شد و به اینتر آمد و از آن موقع تاکنون در این تیم بوده و به اینتر وفادار مانده است. ایکاردی درباره حضور طولانی مدت خود در اینتر گفت: من خیلی به اینتر مدیون هستم. اگر بخواهم سن سیرو را در یک کلمه توصیف کنم باید بگویم فوق العاده. وقتی طرفداران تیم را در استادیوم تشویق می نمایند خیلی دوست دارم. فرزندانم شعار طرفداران را در گوشی های خود دارند. اینتر خیلی باعث ژیشرفت من چه از نظر فردیو چه از نظر حرفه ای به عنوان بازیکن فوتبال شده است و من همیشه به این موضوع افتخار کردم که جزئی از خانواده اینتر هستم.

ستاره آرژانتینی تیم اینتر در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: البته یک دلیل وجود دارد که من میلان را دوست نداشته باشم و آن هم این است که دریا در شهر وجود ندارد و همین باعث می گردد که بارسلون را ترجیح دهم. البته ناگاتومو خیلی از زیبایی های شهر توکیو برای من گفته است و خیلی مشتاق حضور در این شهر و دیدن آن هستم.

مائورو ایکاردی 25 ساله در مجموع 103 گل در لیگ برای اینتر به ثمر رسانده است تا به رکورد گلزنی کریستیان ویری در این تیم برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 66

به "ایکاردی: میلان را به یک دلیل دوست ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکاردی: میلان را به یک دلیل دوست ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید