رسانه آلمانی آنالیز کرد: روزهای تلخ ترامپ

به گزارش لوکو، یک رسانه آلمانی در مطلبی با اشاره به مسائل و بحران های فراوانی که این روزها رئیس جمهور آمریکا را احاطه نموده نوشت: در حال حاضر امور برای ترامپ خوب پیش نمی رود.

رسانه آلمانی آنالیز کرد: روزهای تلخ ترامپ

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آر ان دی آلمان در مطلبی به روزهای تلخی که این روزها دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سپری می نماید اشاره نموده و نوشت: یک بیماری همه گیر، یک رکود مالی، یک کتاب افشاگرانه و دو شکست در برابر قانون اساسی نشان می دهد که در حال حاضر امور برای رئیس جمهور آمریکا خوب پیش نمی رود.

در بخش دیگری از این مطلب آمده است: دونالد ترامپ یک پیروز است. او آمریکا را دوباره عظیم نموده است. او بهترین مبادلات تجاری را منعقد می نماید و به عنوان رئیس جمهور هر کاری را می خواهد انجام می دهد. حداقل تنها این خودشیفته (ترامپ) درباره خود این طور فکر می نماید.

اما در بقیه جهان دونالد ترامپ بیشتر مانند یک بازنده دیده می گردد. بحران کرونا در آمریکا به یک بیکاری بی سابقه منجر شده است. اما رئیس جمهور این کشور گویا جز دعا برای سلامتی چیز دیگری نمی تواند انجام دهد.

این روزنامه آلمانی در ادامه این مطلب نوشت: در خیابان ها هم ده ها هزار نفر از نژادپرستی و خشونت بالای پلیس خشمگین هستند. اما بالاترین مقام سیاسی در این کشور (ترامپ) نمی تواند کلمه ای مناسب در واکنش به آن ها بیابد.

جان بولتون، مشاور امنیتی سابق ترامپ هم در کتابی افشاگرانه با افشاگری هایش وی را به دردسر می اندازد.

جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ در کتاب تازه خود رییس جمهوری آمریکا را به ارتکاب تخلفات قابل استیضاح متهم نموده است.

بولتون در این کتاب نوشته است که دونالد ترامپ از شی جین پینگ رئیس جمهوری چین، خواسته بود که با خرید محصولات کشاورزی بیشتر از آمریکا، به پیروزی وی در انتخابات 2020 میلادی یاری کند.

او در این کتاب می گوید: میزان بی اطلاعی رئیس جمهور از چگونگی اداره کاخ سفید حیرت انگیز بود. جان بولتون می گوید که رییس جمهوری چین در همان جلسه از فرستادن صدها هزار نفر از اعضای اقلیت مسلمان اویغور به اردوگاه های دسته جمعی دفاع کرد و دونالد ترامپ هم این مساله را تأیید کرد.

نویسنده در بخش دیگری از این تبادل نظر نوشت: جامعه آمریکا به سمت لیبرال شدن گرایش دارد و ترامپ همچنان نماینده آمریکای سفید است. اما متاسفانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با اکثریت آراء تصمیم گیری نمی گردد. از این رو آمارهای نظرسنجی های ملی که فرد مسئول را در جهت پایین آمدن نشان می دهد کمتر معنا و مفهوم دارد.

به نوشته این روزنامه آلمانی همه چیز بستگی به این دارد که آیا ترامپ پیروز می گردد تعصبات و خشم رای دهندگان خود را کنترل کند. وی کوشش خود را از روز شنبه در یک تبلیغ انتخاباتی در اوکلاهما شروع می نماید. ترامپ به شدت ضربه خورده است اما همچنان از شکست دور است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1003

به "رسانه آلمانی آنالیز کرد: روزهای تلخ ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه آلمانی آنالیز کرد: روزهای تلخ ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید