رامین طاهری سومین حذف شده ایران، شانس تاب و ساروی برای مدال برنز و سهمیه المپیک

به گزارش لوکو، نمایندگان اوزان 67 و 97 کیلوگرم ایران راهی گروه بازنده ها شدند تا برای کسب مدال برنز و سهمیه المپیک کوشش نمایند اما رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

رامین طاهری سومین حذف شده ایران، شانس تاب و ساروی برای مدال برنز و سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی دنیا در قزاقستان، دنیس کودلا دارنده 2 مدال نقره دنیا و یک برنز المپیک از آلمان که پیش از این پیروز به شکست رامین طاهری نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران شده بود، در نیمه نهایی برابر ژان بلنیوک از اوکراین با نتیجه 2 بر یک بازنده شد و از رسیدن به فینال بازماند.

به این ترتیب و با توجه به ناکامی کودلا در رسیدن به فینال، رامین طاهری نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران از دور این رقابت ها کنار رفت تا پس از پویا ناصرپور در 55 و امین کاویانی نژاد در وزن 72 کیلوگرم، سومین حذف شده ایران در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا 2019 باشد.

طاهری پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس به مصاف زاخاری برگ از سوئد رفت و در یک مبارزه نزدیک با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید. وی در این مرحله به مصاف اسلام عباس اف دارنده 2 مدال برنز امیدهای دنیا از آذربایجان رفت و در انتها با نتیجه 6 بر صفر به فزونی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد اما در این مرحله 2 بر یک مقابل دنیس کودلا از آلمان بازنده شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

حامد تاب در وزن 67 کیلوگرم نیز که در دور نخست مقابل اسماعیل بوررو از کوبا 9 بر صفر بازنده شده بود با توجه به صعود حریفش به فینال، وی نیز راهی گروه بازنده ها شد تا برای رسیدن به مدال برنز کوشش کند. البته جهت تاب بسیار سخت است و کشتی گیرانی مانند فرانک استابلر قهرمان دنیا از آلمان و ریو هان سو دارنده چند مدال دنیای از کره جنوبی نیز در گروه بازنده ها حضور دارند.

همچنین محمد هادی ساروی نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران که در یک چهارم نهایی مقابل آرتور الکسانیان قهرمان دنیا و المپیک از ارمنستان 4-3بازنده شده بود با توجه به صعود این کشتی گیر به فینال، ساروی راهی گروه بازنده ها شد تا برای کسب مدال برنز کوشش کند.

اگر ساروی و تاب بتوانند به دیدار رده بندی برسند، حتی اگر مدال برنز نگیرند، باز هم با عنوان پنجمی سهمیه المپیک را بدست خواهند آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 377

به "رامین طاهری سومین حذف شده ایران، شانس تاب و ساروی برای مدال برنز و سهمیه المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامین طاهری سومین حذف شده ایران، شانس تاب و ساروی برای مدال برنز و سهمیه المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید