شکست ساروی و طاهری در نیمه نهایی قهرمانی دنیا، اسامی کشتی گیران حاضر در نیمه نهایی

به گزارش لوکو، نمایندگان اوزان 87 و 97 کیلوگرم ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا بازماندند.

شکست ساروی و طاهری در نیمه نهایی قهرمانی دنیا، اسامی کشتی گیران حاضر در نیمه نهایی

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا 2019 در قزاقستان، رامین طاهری نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف دنیس کودلا دارنده 2 مدال نقره دنیا و یک برنز المپیک از آلمان رفت و در انتها با نتیجه یک بر یک بازنده شد. در صورت صعود این کشتی گیر آلمانی به فینال، طاهری در گروه بازنده ها شانس کسب مدال برنز و سهمیه المپیک خواهد داشت در غیر این صورت حذف می گردد.

طاهری پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس به مصاف زاخاری برگ از سوئد رفت و در یک مبارزه نزدیک با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید. وی در این مرحله به مصاف اسلام عباس اف دارنده 2 مدال برنز امیدهای دنیا از آذربایجان رفت و در انتها با نتیجه 6 بر صفر به رجحان رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

اما محمد هادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم در مصاف با آرتور الکسانیان قهرمان دنیا و المپیک از ارمنستان 4 بر 3 بازنده شد و به نیمه نهایی نرسید. ساروی هرچند این مبارزه را واگذار کرد اما نبرد خوبی با الکسانیان داشت و یک قدم هم عقب نگذاشت. اگر الکسانیان فینالیست گردد، ساروی برای کسب مدال برنز در مرحله شانس مجدد مسابقه خواهد داد.

حامد تاب دیگر نماینده ایران در 3 وزن دوم بود که در وزن 67 کیلوگرم در نخستین مبارزه مقابل اسماعیل بوررو مولینا قهرمان دنیا و المپیک از کوبا 9 بر صفر بازنده شد. بوررو با شکست 10-0 فرانک استابلر قهرمان 2018 دنیا از آلمان و همچنین پیروزی بر ریو هانسو کشتی گیر عنوان دار کره ای، توانسته راهی نیمه نهایی گردد. اگر بوررو فینالیست گردد، تاب باید با استابلر و هانسو برای مدال برنز در گروه بازنده ها مسابقه دهد.

اسامی نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی 3 وزن برگزار گردیده در روز دوم به توضیح زیر است:

67 کیلوگرم:

آرتم سورکوف (روسیه) - فردریک بیرهوس (دانمارک)

محمد ابراهیم السید (مصر)- اسماعیل بوررو مولینا (کوبا)

87 کیلوگرم:

ژان بلینیوک (اوکراین) - دنیس کودلا (آلمان)

ویکتور لورینچ (مجارستان) - رستم آساکولوف (ازبکستان)

97 کیلوگرم:

موسی اولویف (روسیه) - میهایل کاجایا (صربستان)

آرتور الکسانیان (ارمنستان)- گئورگی میلیا (گرجستان)

رقابت های نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 16:30 امروز برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگاران، در جریان رقابت های 4 وزن نخست که دور مقدماتی آن روز گذشته(شنبه) برگزار گردید، میثم دلخانی در 63 و سعید عبدولی در 82 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند و بعد از ظهر امروز(یکشنبه) برای کسب مدال برنز به میدان می روند، پویا ناصرپور در 55 و امین کاویانی نژاد در وزن 72 کیلوگرم نیز حذف شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 371

به "شکست ساروی و طاهری در نیمه نهایی قهرمانی دنیا، اسامی کشتی گیران حاضر در نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست ساروی و طاهری در نیمه نهایی قهرمانی دنیا، اسامی کشتی گیران حاضر در نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید