دو بازیکن پرسپولیس زیر ذره بین خوان فراندو

به گزارش لوکو، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پیروز شد با کسب پنج پیروزی و یک تساوی به عنوان صدرنشین گروه E لیگ قهرمانان آسیا 2021 راهی مرحله یک هشتم نهایی گردد که در دو بازی اف سی گوا هند، میزبان این مسابقات متمرکز را با نتایج 2 بر یک و 4 بر صفر شکست داد. این اولین حضور یک تیم هندی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود که شاگردان خوان فراندو با کسب سه تساوی و سه شکست از راهیابی به دور بعد رقابت ها بازماند.

دو بازیکن پرسپولیس زیر ذره بین خوان فراندو

خوان فراندو سرمربی اسپانیایی اف سی گوا هند درباره تقابل تیمش با پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صحبت نموده است که بخش های مهم آن را در زیر می خوانید:

* فکر می کنم پرسپولیس تیمی بسیار منسجم و مستحکم است. تمامی بازیکنان این تیم به لحاظ تکنیکی فوق العاده هستند. آن ها برنامه های تاکتیکی خود را در حمله و همچنین در فاز دفاعی سازماندهی و آن ها را تا حد کمال دنبال می نمایند. از دید من پرسپولیس کاندیدای خوبی برای رسیدن به فینال و کسب جام قهرمانی است.

* پرسپولیس یکی از اصلی ترین کاندیدا های قهرمانی در این دوره از رقابت هاست، چون بازیکنان واقعاً باکیفیتی دارد. آن ها ایده های تاکتیکی روشن، مهارت های فردی لازم و البته تجربه حضور در این تورنمنت را دارند.

* {عملکرد کدام بازیکن پرسپولیس را در مرحله گروهی پسندید؟ } با شنیدن این سؤال بلافاصله نام سیامک نعمتی و عیسی آل کثیر به ذهنم خطور می نماید. آن ها تنها نام دو بازیکن از یک تیم پر از بازیکنان باکیفیت هستند که به عنوان یک تیم متحد در سطح بسیار بالایی بازی می نمایند. هر موقع که پرسپولیس دست به تعویض زد، عملکرد تیم دستخوش تغییر نشد و در همان سطح بالا باقی ماند.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1629

به "دو بازیکن پرسپولیس زیر ذره بین خوان فراندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بازیکن پرسپولیس زیر ذره بین خوان فراندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید