دستگیری عامل هتک حرمت یک روحانی در کیاشهر

به گزارش لوکو، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل هتک حرمت یکی از روحانیان در کیاشهر در مدت کمتر از 24 ساعت اطلاع داد.

دستگیری عامل هتک حرمت یک روحانی در کیاشهر

به گزارش ، سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: روز گذشته جوانی 24 ساله در شهر کیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه که به علت مصرف مواد مخدر صنعتی حالت طبیعی نداشت، در اقدامی ناهنجار اقدام به هتک حرمت یکی از روحانیان این شهرستان می نماید.

وی برخورد جدی و قاطعانه با عوامل ایجاد مزاحمت برای شهروندان در هر لباس و موقعیت را یکی از وظایف نیروی انتظامی دانست و اضافه کرد: مأموران پلیس آستانه اشرفیه بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این فرد را شروع نموده و با کوشش های صورت گرفته، ظهر دیروز متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به پیامد های سوء ذهنی و رفتاری مصرف مواد مخدر در ارتکاب رفتار های ناهنجار، گفت: ایجاد مزاحمت و سلب آسایش شهروندان، خط قرمز نیروی انتظامی است و همانگونه که بار ها بر آن تأکید شده پلیس در برخورد قاطع با چنین رفتار های ناشایستی هرگز کوتاه نخواهد آمد.

سردار ملکی از ابراز ندامت و پشیمانی متهم این پرونده اطلاع داد و اضافه کرد: پس از دستگیری متهم، در جریان شناسایی وی توسط روحانی یادشده، متهم با ابراز ندامت از اقدام ناشایست و غیرانسانی خود، دلیل ارتکاب این عمل را نداشتن حالت روحی مناسب به دلیل مصرف مواد مخدر عنوان نمود.

وی در انتها بر لزوم حفظ کرامت و آبروی همه شهروندان تأکید کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهد گرفت.

آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1558

به "دستگیری عامل هتک حرمت یک روحانی در کیاشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عامل هتک حرمت یک روحانی در کیاشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید