داورزنی پدر والیبال است، رئیس فدراسیون به حرف منتقدان گوش دهد

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه واکنش تندی نسبت به منتقدانش داشت. داورزنی با حمله به بهنام محمود و محمد ترکاشوند اعلام نموده بود درد این دوستان این است که در والیبال نیستند. آنها درد خودشان را دارند که سرمربی تیم ملی، رئیس و یا دبیر فدراسیون نیستند.

داورزنی پدر والیبال است، رئیس فدراسیون به حرف منتقدان گوش دهد

بهنام محمودی در تبادل نظر با خبرنگاران در واکنش به صحبت های محمدرضا داورزنی گفت: خبرنگاران زیادی با من تماس گرفتند. در خصوص صحبت های داورزنی به خاطر مردم، جامعه والیبال و آرامش والیبال پاسخی نمی دهم. به هر حال داورزنی برای والیبال بسیار زحمت کشیده و پدر والیبال است. صحبت های من هم نظر کارشناسی درباره نتایج والیبال در مسابقات سال جاری بود.

وی در ادامه تاکید نمود: اما درباره صحبت هایی که نسبت به منتقدان مطرح شد باید بگویم اینها مفاخر والیبال ایران هستند. اگر به جای داورزنی بودم پدری می کردم و به صحبت های آنها گوش می دادم و تا جایی که منطقی بود از این صحبت ها استفاده می کردم.

پیشکسوت والیبال ایران در ادامه گفت: از صحبت های داورزنی تعجب کردم. او یک مدیر سیاسی و قدیمی است و پاسخ او را به خاطر مردم و خانواده والیبال نمی دهم. در نهایت هر یاریی از دستم بر آید برای ارتقای نام ایران، شادی مردم و رهبری انجام می دهم و به والیبال در جهت ارتقا یاری خواهم کرد. داورزنی هم یاریی بخواهد در خدمت خواهم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1777

به "داورزنی پدر والیبال است، رئیس فدراسیون به حرف منتقدان گوش دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی پدر والیبال است، رئیس فدراسیون به حرف منتقدان گوش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید