داستان عجیب پیشنهاد 60 میلیاردتومانی برای احمد نوراللهی

به گزارش لوکو، خبرنگاران: احمد نورراللهی در این فصل برترین بازیکن پرسپولی بود؛ او علاوه بر انجام کار های تدافعی، برترین گلزن این فصل پرسپولیس هم شد تا همه نگاه ها را متوجه خود کند. بازی های درخشان نوراللهی کار را به جایی رسانده که بسیاری اعتقاد دارند او برترین بازیکن فصل ایران است.

داستان عجیب پیشنهاد 60 میلیاردتومانی برای احمد نوراللهی

به گزارش خبرنگاران، نوراللهی در شرایطی فصل را به اتمام رسانده که قراردادش با پرسپولیس تمام شده و منتظر تمدید قرارداد با باشگاه است؛ امری که البته چندان راحت نیست و به نظر می رسد پرسپولیس با توجه به کار مهمی که نوراللهی انجام داده راه سختی پیش رو دارد؛ نورراللهی شب گذشته در گفت و گویی تلویزیونی پرده از پیشنهاد 60 میلیاردتومانی یک تیم قطری برداشت، ولی گفت آن پیشنهاد را رد نموده است. از یکی دو سال قبل پیشنهاداتی دریافت کردم. همواره اولویت من پرسپولیس بوده است. چهار ماه پیش پیشنهادی از قطر دریافت کردم که در دو سال 60 میلیارد پول میگرفتم، اما جواب رد دادم. امیدوارم باشگاه شرایطی به وجود بیاورد تا بازیکنان بمانند. خیلی ها از این رقم نمی گذرند. باید به بازیکن حق داد، چون عمر فوتبال محدود است. همواره اولویت اول و آخرم پرسپولیس بوده است.

نوراللهی اضافه نمود: من با حضور در پرسپولیس به آرزویم رسیدم. من از شمال می آمدم و بازی های پرسپولیس را می دیدم و برمی گشتم. همواره حس و حال طرفداران را درک می کنم و می دانم همه زندگی آن ها پرسپولیس است. امیدوارم باشگاه نه تنها برای من بلکه برای همه نفرات شرایطی رقم بزند که در تیم بمانند. قرار است در این هفته مذاکره کنم و در تیمی که از کودکی آرزوی پوشیدن پیراهن آن را داشتم بمانم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1708

به "داستان عجیب پیشنهاد 60 میلیاردتومانی برای احمد نوراللهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان عجیب پیشنهاد 60 میلیاردتومانی برای احمد نوراللهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید