خیز بلند نوکیا به سوی برترین سازندگان گوشی هوشمند

به گزارش لوکو، به نظر می رسد نوکیا بار دیگر تصمیم گرفته به روزهای درخشان خود بازگردد و در صدر بهترین و پرفروش ترین سازندگان گوشی های هوشمند قرار بگیرد.

خیز بلند نوکیا به سوی برترین سازندگان گوشی هوشمند

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت gsmarena، شرکت اچ دی ام گلوبال که به منظور احیای نوکیا حق فروش محصولات و گوشی های این شرکت را از حدود یک سال پیش خریداری نموده است، روز قبل از شروع به کار رسمی کنگره دنیای موبایل MWC 2018 بارسلون، از گوشی جدید نوکیا 8 سیروکو در جریان این رویداد بزرگ رونمایی کرد.

قبلتر هم این شرکت گوشی های هوشمند جدید نوکیا را که به تازگی به سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید مجهز شده اند، به بازارهای دنیای عرضه نموده بود و توانسته بود میزان فروش محصولات این شرکت فنلاندی را باری دیگر احیا نموده و نوکیا را به جمع تولیدکنندگان مطرح گوشی بازگرداند.

اما از جدیدترین محصولات نوکیا که توسط اچ دی ام گلوبال به فروش رسیده است، می توان به گوشی های پایین رده ای همچون نوکیا وان و گوشی های میان رده نوکیا 6 جدید و نوکیا 7 پلاس و همچنین پرچمدار جدید نوکیا 8 سیروکو اشاره نمود.

البته این در حالیست که گوشی های هوشمند نوکیا هنوز در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه نشده است و این امر می تواند موفقیت در فروش نوکیا و اچ دی ام گلوبال را به شدت تهدید کند چراکه بازار این کشور تحت تاثیر تعداد بسیار زیاد کاربران و تنوع سلایق آنها برای غول های تکنولوژی از اهمیت خاص و به سزایی برخوردار است.

عملنمودهای نوکیا در یک سال گذشته به وضوح نشان می دهد که این شرکت خوش نام و آوازه فنلاندی میخواهد باری دیگر به روزهای درخشان و پرفروغ خود در بازار گوشی های همراه باز گردد و در صدر فهرست برترین و پرفروش ترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند جای گیرد.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که نوکیا تصمیم گرفته است به جمع پنج سازنده برتر گوشی های هوشمند در دنیا بپیوندد و بدین ترتیب خود را از خطر ورشکستگی و خروج از میدان رقابت تنگاتنگی که میان تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در گرفته است، برهاند. البته این امر در حالی میسر می گردد که نوکیا همچون بسیاری از شرکت ها بازار هیچ کشوری را نادیده نگیرد.

فلورین سیچ - مدیر عامل شرکت اچ ام دی گلوبال - در مصاحبه ای با سی نت اعلام نموده که این شرکت در امسال میلادی برنامه ویژه ای برای ورود به بازار آمریکا ندارد و آن ها قصد ندارند تمرکز خود را بر این بازار قرار دهند. هم اکنون اچ ام دی گلوبال توانسته است صندلی مناسبی در اروپا و بازارهای دیگری چون هند، اندونزی و روسیه برای خود و نوکیا دست و پا کند و فروش نسبتا بالایی از این مناطق بدست بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 768

به "خیز بلند نوکیا به سوی برترین سازندگان گوشی هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز بلند نوکیا به سوی برترین سازندگان گوشی هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید