خبرنگاران شناسایی 101 مورد تغییر کاربری امور اراضی در لرستان

به گزارش لوکو، خرم آباد - خبرنگاران - مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای امسال و همزمان با تعطیلات نوروزی 101 مورد تغییر کاربری امور اراضی تا به امروز در استان شناسایی شد.

خبرنگاران شناسایی 101 مورد تغییر کاربری امور اراضی در لرستان

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

کاوس رمضان زاده روز چهارشنبه به رسانه ها گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 12گشت حفاظتی خودرویی اراضی کشاورزی و باغ های استان را رصد کرده اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در ایام تعطیلات نوروز عده ای با سوءاستفاده از فرصت ایجاد شده اقدام به تغییر غیرمجاز اراضی کشاورزی کرده اند گفت: مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تشکیل اکیپ های گشت زنی، 101مورد تغییر کاربری شناسایی کرده اند.

وی اضافه نمود: تعداد شناسایی تغییر کاربری و تحویل اخطاریه به متخلفین نسبت به مدت مشابه سال گذشته 71 درصد افزایش داشته است.

وی از مردم درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی، موضوع را از طریق سامانه 131 که به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل فعال می باشد ، اطلاع دهند.

مدیر امور اراضی استان لرستان تاکید کرد: با دادستان مرکز استان و شهرستان ها و نیروی انتظامی جهت اجرای تبصره یک ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی هماهنگی لازم صورت گرفت و با متخلفان برخورد قانونی شد.

رمضان زاده گفت: اقدامات ترویجی - آموزشی شامل توزیع بروشور و نصب بنر در معابر پرتردد و گلوگاه های سطح شهر و روستا توسط گشت های حفظ کاربری، ارسال پیامک به کشاورزان ،شوراها، دهیاران و متخلفین شناسایی شده ،اطلاع رسانی وسیع در فضای مجازی با استفاده از شبکه های بومی و محلی را از دیگر فعالیت های مدیریت امور اراضی در ایام نوروز امسال بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 901

به "خبرنگاران شناسایی 101 مورد تغییر کاربری امور اراضی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شناسایی 101 مورد تغییر کاربری امور اراضی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید