خبرنگاران سارقان مسلح در ماهشهر به دام افتادند

به گزارش لوکو، اهواز - خبرنگاران - فرمانده انتظامی ماهشهر از دستگیری چهار دزد مسلح در این شهرستان اطلاع داد و گفت : این افراد مسلحانه از منازل سرقت می کردند.

خبرنگاران سارقان مسلح در ماهشهر به دام افتادند

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا پاپی پنجشنبه شب گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل در بندر امام خمینی (ره) ، تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای آنالیز موضوع و شناسایی دزدان وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و تخصصی هویت چهار دزد را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: دزدان که دارای سوابق متعدد کیفری و سرقت مسلحانه به عنف بودند در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری دزد زورگیر در اهواز

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری گوشی تلفن همراه درسطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دایره مبارزه با سرقت به عنف پلیس آگاهی نهاده شد.

سرهنگ سهراب حسین نژاد اضافه کرد: با کوشش شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی، هویت دزد شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی توضیح داد: در تحقیقات به عمل آمده، متهم به سرقت های متعدد تلفن همراه به صورت زورگیری درسطح شهرستان اهواز اعتراف کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1388

به "خبرنگاران سارقان مسلح در ماهشهر به دام افتادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سارقان مسلح در ماهشهر به دام افتادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید