حمل بار به ترکیه، هزینه حمل بار و اثاثیه منزل به ترکیه

به گزارش لوکو، شاید این روزها ارسال بار به ترکیه دغدغه خیلی از افرادی باشد که قصد مهاجرت و یا ارسال بار به ترکیه را دارند.

حمل بار به ترکیه، هزینه حمل بار و اثاثیه منزل به ترکیه

جهت دریافت خدمات آلاچیق های فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

ترکیه کشوری است آسیایی و اروپایی که در دهه های اخیر از رشد مالی خوبی برخوردار شده است.علاوه بر رشد مالی کشور ترکیه از جهات دیگری هم پیشرفت های بسیاری داشته که باعث شده سطح رفاه و کیفیت زندگی در این کشور افزایش پیدا کند و افراد زیادی از کشور ما به دنبال مهاجرت به این کشور باشند، همچنین همکاری بین المللی که بین تجار ایرانی و ترک وجود دارد احتیاج ارسال بار به ترکیه را افزایش داده است.

از این رو باربری ترکیه امکان ارسال بار از شهرهای ایران به تمام نقاط ترکیه را فراهم آورده است.

هزینه حمل بار به ترکیه

یکی از موارد مهم که بیشتر مواقع برای افرادی که قصد ارسال بار به ترکیه را دارند مورد توجه قرار میگیرد هزینه حمل بار به ترکیه است. هزینه حمل بار به ترکیه به موارد متعددی بستگی دارد. از جمله این موارد میتوان به نکات زیر اشاره نمود:

روش حمل بار به ترکیه

حمل بار به ترکیه به وسیله هوایی ، دریایی و زمینی امکان پذیر است.که معمولا حمل بار به ترکیه به وسیله زمینی هزینه کمتری دارد ولی زمان ارسال بار افزایش پیدا میکند.

شهری که از آن قصد ارسال بار به ترکیه را دارید

با باربری ترکیه امکان ارسال بار از تمام شهرهای ایران به ترکیه امکان پذیر است .اما با توجه به اینکه برای ارسال بارها به ترکیه باید تمام اقدامات از گمرک در شهر تهران صورت گیرد و لوازم پس از جاسازی در کانتینر به تهران فرستاده شوند بنابراین ارسال بار از شهرستان پرهزینه تر از ارسال بار از تهران است.

حجم بار ارسالی به ترکیه

مسلما هرچه میزان بار ارسال شده از ایران به ترکیه بیشتر باشد هزینه ارسال بار هم افزایش پیدا میکند. معمولا در باربری هایی که کار ارسال بار به ترکیه را انجام می دهند امکان ارسال بار بصورت خرده بار وجود ندارد.

برای اطلاع دقیق از هزینه ارسال بار و ارسال لوازم منزل به ترکیه میتوانید با باربری های ترکیه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره حضوری و تلفنی این باربری ها بهره مند شوید.

روش های حمل بار به ترکیه

همان طور که در بالا اشاره نمودم برای ارسال بار به ترکیه میتوان از سه روش اقدام کرد:

حمل بار به ترکیه بصورت زمینی

در بیشتر کشورها حمل بار به صورت زمینی بیشترین هوادار را دارد در کشور ما هم این امر مستثنی نیست. حمل زمینی بار به ترکیه یکی از پرهوادارترین روش های حمل بار به کشور ترکیه است. حمل بار به ترکیه معمولا با کانتینرهای 40 فوتی با ارتفاع تقریبی 2.30 متر ،که بسیار مجهز هستندانجام میگردد.

مسیرهای حمل بار به ترکیه بصورت زمینی به وسیله مرز بازرگان و مرز سرو امکان پذیر است.در این روش مدت زمان حمل بیشتر است ولی از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه است.حمل بار به ترکیه معمولا بین پنج تا شش روز زمان میبرد.

حمل بار به ترکیه بصورت هوایی

حمل بار بصورت هوایی هم یکی از پرهوادارترین روش های حمل بار به ترکیه به شمار می رود.در حمل بار به ترکیه بصورت هوایی هم میتوان بارهای تجاری و هم لوازم منزل را ارسال کنیم،اما در این روش باید مواردی را رعایت کرد که امنیت بیشتری برای ارسال داشته باشیم به طور مثال باید برای ارسال یخچال با هواپیما حتما گاز موجود در یخچال را خالی کرد در غیر این صورت امکان ارسال وجود نخواهد داشت.هزینه حمل بار به ترکیه با هواپیما نسبت به حجم و وزن بار ارسالی محاسبه می گردد.

از نظر مدت زمان حمل بار به ترکیه ، حمل بار بصورت هوایی در مدت زمان کمتری انجام میگردد اما از لحاظ هزینه گران تر است که معمولا مقرون به صرفه نیست.اما اگر کسی برای ارسال بار به ترکیه عجله دارد ارسال بار بصورت هوایی میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

حمل بار به ترکیه به وسیله دریا

این روش می تواند جهت حمل بار مسافران و یا خدمات تجاری مورد استفاده قرار گیرد. در این روش اجناس و یا بارهای مسافران و یا تجار بسته بندی و آماده حمل شده و به وسیله کانتینرهای مخصوص این کار و سپس کشتی های باری به ترکیه ارسال می شوند.

حمل بار به استانبول

استانبول یکی از مهمترین و پرجمعیت ترین شهر های ترکیه است که از لحاظ سطح رفاه و پیشرفت مالی در سطح بسیار بالایی قرار گرفته است.

شهر استانبول از لحاظ تعداد گردشگران خارجی یکی از مهمترین شهرهای توریستی دنیا به شمار می رفت.بسیاری از کشورها از جمله ایران در این شهر دارای کنسولگری هستند.

بیشتر مسافرین و تجار در هنگام ارسال بار به ترکیه نگران این هستند که لوازم و بار ها آن ها خسارت ببیند. باربری ترکیه در زمینه حمل بار به استانبول با ارائه خدمات اصولی در امر بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن ها برای بسته بندی لوازم، بهترین خدمات را برای ارسال بار به ترکیه بخصوص شهر استانبول را فراهم آورده،تا افراد با خیال راحت بارها و لوازم خود را ارسال نمایند.

خدمات کلی که برای ارسال بار به ترکیه میتوانید از آن بهره مند شوید:

  • بسته بندی انواع لوازم و بارها بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی.
  • انجام کلیه امور گمرکی بدون حضور مالک بار.(البته در صورت لزوم و درخواست مشتری)
  • استفاده از کانتینرهای مجهز برای حمل بار و استفاده از افراد حرفه ای و متعهد برای جابجایی وسایل
  • پالت بندی بارها برای جلوگیری از آسیب دیدن بارها.
  • اخذ بارنامه برای ارسال بار به ترکیه در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه

بهترین روش حمل بار به ترکیه

میتوان گفت با توجه به تجربه و مقایسه انواع روش های حمل بار به ترکیه ، حمل بار بصورت زمینی به ترکیه بهترین گزینه است.انتخاب این روش مزیت های زیاد دارد.از جمله این مزیت ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هزینه کمتر ارسال بار به ترکیه
  • پایین بودن هزینه بسته بندی و در برخی مواقع عدم احتیاج به بسته بندی
  • امکان حمل درب به درب
  • آسیب کمتر در موقع حمل کالا
  • حمل سریع و بدون معطلی بارها

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09128443695 تماس حاصل فرمایید یا به آدرس اینترنتی https://tehranbar-turkey.ir مراجعه کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 962

به "حمل بار به ترکیه، هزینه حمل بار و اثاثیه منزل به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل بار به ترکیه، هزینه حمل بار و اثاثیه منزل به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید