فراوری آیفون 14 پلاس متوقف شد

به گزارش لوکو، ایسنا: اپل خواهان توقف فراوری آیفون 14 پلاس تا زمان ارزیابی مجدد تقاضا برای این مدل از سوی تیم تامین این شرکت شد.

فراوری آیفون 14 پلاس متوقف شد

وب سایت اینفورمیشن به نقل از دو منبع مطلع در اپل نوشت: اپل چند هفته پس از شروع عرضه آیفون 14 پلاس، فراوریش را برای ارزیابی مجدد تقاضا برای این مدل میان رده، متوقف می نماید.

اپل حداقل از یک فراورینماینده قراردادی در چین خواسته است فورا فراوری قطعات آیفون 14 پلاس را متوقف کند. این اقدام در شرایطی انجام می گردد که بازار جهانی تلفن هوشمند ضعیف شده و طبق آمار شرکت تحقیقاتی Canalys، در سه ماهه سوم 9 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال میلادی گذشته، کاهش فروش داشته است و انتظار می رود تقاضا به مدت شش تا 9 ماه دیگر همچنان ضعیف بماند.

آیفون 14 پلاس در میان مدلهای تازه آیفون بود که هفتم سپتامبر رونمایی شدند و گزینه مقرون به صرفه تری در مقایسه با مدلهای گرانتر آیفون پرو به شمار می رود. این مدل از هفتم اکتبر روانه بازار شد.

اپل ماه گذشته برنامه افزایش فراوری مدل های تازه آیفون را با این انتظار که افزایش تقاضا برای مدل های تازه اتفاق نخواهد افتاد، لغو و به فراورینمایندگان قراردادی خود گفت اقدامات برای افزایش فراوری گوشی های خانواده آیفون 14 به اندازه شش میلیون دستگاه در نیمه دوم سال جاری را محدود نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2134

به "فراوری آیفون 14 پلاس متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری آیفون 14 پلاس متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید