اوپو از اولین تبلتش با نام اوپو پد رونمایی کرد

به گزارش لوکو، شرکت اوپو بالاخره از اولین تبلت خود با نام اوپو پد به همراه گوشی های پرچم دار فایند X5 و فایند X5 پرو در کشور چین رونمایی کرد. این تبلت از قابلیت های بسیار پیشرفته ای نظیر نمایشگر 120 هرتزی، پردازنده پرچم دار اسنپدراگون 870، باتری با ظرفیت بسیار بالا و قابیلت های دیگر بهره می برد که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

اوپو از اولین تبلتش با نام اوپو پد رونمایی کرد

اوپو یکی از معروف ترین برندهای چینی در زمینه فراوری گوشی های هوشمند به شمار میرود که با وجود ناشناخته بودن آن در بین کاربران، گوشی های بسیار خوبی هم فراوری و راهی بازار نموده است. این شرکت چینی امروز به طور رسمی با معرفی اولین تبلت خود به نام اوپو پد وارد بازار تبلت های هوشمند شده و میخواهد تا در این بازار هم محصولات خوب و با کیفیتی را برای فروش در اختیار کاربران قرار دهد. در خصوص طراحی اوپو پد باید گفت که نمایشگر این تبلت حاشیه های نسبتا زیادی دارد و لوگوی برند اوپو در وسط قاب پشتی آن به چشم می خورد.

این تبلت شرکت اوپو از یک نمایشگر 11 اینچی با رزولوشن 2560 × 1600 پیکسل، نسبت تصویر به بدنه 16:10 و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. باید خاطر نشان کنیم که حداکثر روشنایی این نمایشگر به 480 نیت می رسد و بعلاوه گواهینامه کاهش انتشار نورهای آبی TÜV Rheinland را نیز دارد. قلب تپنده اوپو پد را پردازنده پرچم دار اسنپدراگون 870 تشکیل می دهد که 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن را در امور پردازشی همراهی می نمایند. این تراشه قدرتمند که با استفاده از فرآیند ساخت 7 نانومتری فراوری شده از 8 هسته با ترکیب 1 + 3 + 4 بهره می برد که شامل یک هسته از نوع Cortex-A77 با فرکانس 3/2 گیگاهرتز، سه هسته از نوع Cortex-A77 با فرکانس 2/4 گیگاهرتز و چهار هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس 1/8 گیگاهرتز خواهد بود.

درباره سیستم عامل اوپو پد باید بگوییم که این تبلت از سیستم عامل اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری ColorOS 12 استفاده می نماید که این احتمال هم وجود دارد که در آینده به سیستم عامل اندروید 12 هم ارتقاء یابد. در سیستم دوربین این تبلت هوشمند تنها یک لنز 13 مگاپیکسلی وجود دارد. علاوه بر آن، یک لنز سلفی نیز در قسمت بالایی نمایشگر این تبلت دیده می گردد که دقت آن 8 مگاپیکسل است و کاربران می توانند از آن برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی بهره ببرند.

منبع تغدیه اوپو پد را یک باتری با ظرفیت 8360 میلی آمپر ساعت تشکیل می دهد که با شارژری به سرعت شارژ 33 وات به سرعت شارژ می گردد. باید خاطر نشان کنیم که ابعاد این تبلت اوپو 252.2 در 163.8 در 6.99 میلی متر است و وزنی 507 گرمی دارد. از جمله قابلیت های دیگر این دستگاه می توان به پشتیبانی از قلم اوپو پنسل اشاره نمود که از 4096 سطح حساسیت فشار پشتیبانی می نماید و به وسیله آهنربا به تبلت متصل می گردد و پس از شارژ کامل تا 13 ساعت عملکرد خود را حفظ می نماید. علاوه بر آن، اوپو بعلاوه یک کیبورد اختصاصی به همراه این تبلت به قیمت 63 دلار به فروش می رساند و قلم اوپو پنسل 79 دلار قیمت گذاری شده است.

در نهایت به قیمت اولین تبلت شرکت اوپو می رسیم، جایی که نسخه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اوپو پد 2299 یوان قیمت دارد. نسخه با 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی این تبلت 2699 یوان به فروش می رسد و نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اوپو پد با قیمت 2999 یوان در اختیار کاربران قرار می گیرد. بعلاوه این تبلت در نسخه های منحصربه فرد James Jean هم در دسترس قرار می گیرد که قیمت آن با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 3499 است. باید خاطر نشان کنیم که فروش این تبلت ها هم از 12 اسفند در چین شروع خواهد شد و هنوز درباره قیمت و زمان عرضه بین المللی آن اطلاعات معتبری منتشر نشده است.

منبع: Gizbot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2004

به "اوپو از اولین تبلتش با نام اوپو پد رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوپو از اولین تبلتش با نام اوپو پد رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید