تنها فراوری کننده روغن نباتی هرمزگان سه شیفت در حال فراوری است

به گزارش لوکو، خبرنگاران/هرمزگان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان از تامین و توزیع روغن خوراکی، استان اطلاع داد و اضافه نمود: در تامین و توزیع این نوع کالا مسئله ای نداریم.

تنها فراوری کننده روغن نباتی هرمزگان سه شیفت در حال فراوری است

محمد عباسی روز گذشته(هشتم دی ماه) در بازدید از فروشگاه های زنجیره ای بندرعباس، اظهار کرد: مواد اولیه فراوری، به کارخانه حیات هرمزگان تخصیص داده شد و تامین و توزیع این کالای اساسی با برنامه ریزی اجرا شده در اختیار شهفرایندان قرار می گیرد.

وی بیان نمود: درحال حاضر نمایندگی های پخش به وسیله فروشگاه های زنجیره ای و اصناف، اقدام به توزیع روغن نباتی می نمایند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان یادآور شد: اولویت برای توزیع روغن با فروشگاه ها و سوپرمارکت هایی است که در سامانه جامع تجارت ثبت نام نموده اند.

عباسی ادامه داد: تنها کارخانه روغن نباتی حیات هرمزگان که تنها فراوری نماینده روغن نباتی در استان است، به صورت سه شیفت در حال فراوری روغن است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان با اشاره به رصد و پایش مستمر فرایند تامین و توزیع کالاهای اساسی به ویژه روغن نباتی در شرایط فعلی، بیان نمود: شهفرایندان هرگونه کمبود کالای یادشده را با ذکر مکان به سامانه تلفنی 124 اعلام نمایند تا نسبت به گزارش های مردمی در مرکز استان و شهرستان های تابعه، همکاران ما نسبت به تامین روغن آن منطقه سریعا اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1371

به "تنها فراوری کننده روغن نباتی هرمزگان سه شیفت در حال فراوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها فراوری کننده روغن نباتی هرمزگان سه شیفت در حال فراوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید