تمایل پاکستان به معامله با روسیه با پول دو کشور (تور ارزان روسیه)

به گزارش لوکو، اسلام آباد از مسکو خواسته است یک ساز و کار تبادل ارزی برای تقویت روابط مالی بین دو کشور ارائه کند.

تمایل پاکستان به معامله با روسیه با پول دو کشور (تور ارزان روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

شبکه آرتی گزارش داد اسلام آباد منتظر چراغ سبز مسکو برای یک توافق تبادل ارزی است و نمایندگی تجاری پاکستان هم از وزیر تجارت روسیه خواسته است یک ساز و کار تبادل ارزی برای تقویت روابط مالی بین دو کشور ارائه کند.

محمد شوکت رئیس هیئت نمایندگی تجاری پاکستان روز آدینه گفت پیشنهاد امضای یک توافقنامه را درباره تبادل ارزی به روسیه داده و نامه رسمی نیز به وزارتخانه تجارت این کشور ارسال نموده است و حالا توپ در زمین روسیه است و اسلام آباد منتظر جواب است. وی گفت: این مکانیسم می تواند به هر شکلی باشد-تجارت با روبل یا تجارت پایاپای.

روسیه و شرکای تجاری اش سهم مبادلات با ارز ملی خود را افزایش داده اند تا از دلار آمریکا و یورو فاصله بگیرند. در سال های اخیر، مسکو سیاست دلارزدایی را از تجارت خارجی خود دنبال نموده و با کشور هایی مثل هند، چین، ایران و ترکیه برای تبادل با ارز ملی این کشور ها مذاکره نموده است.

در ماه اکتبر ولادیمیر پوتین گفت سلطه دلار در عرصه تجارت دنیای در معرض خطر است و پیش بینی کرد تبادل با ارز های ملی رواج بیابد و به تدریج در سراسر دنیا نهادینه بشود.

خبرنگاران بین الملل اقتصاد بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2121

به "تمایل پاکستان به معامله با روسیه با پول دو کشور (تور ارزان روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل پاکستان به معامله با روسیه با پول دو کشور (تور ارزان روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید