تزریق دوز سوم واکسن به افراد بالای 75 سال در این قلمرو شروع شده است

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی تیوی نیوز، قلمروهای شمال غربی کانادا از روز آدینه دارای 452 مورد مبتلا به کووید19 بوده، که بیشترین تعداد موارد مبتلا از زمان شیوع کرونا در این منطقه بوده است.

تزریق دوز سوم واکسن به افراد بالای 75 سال در این قلمرو شروع شده است

طبق این آمار، در هفته اخیر از هر 1 میلیون نفر در منطقه ها شمال غربی، به طور میانگین 960 نفر به کرونا مبتلا شده اند. در مقایسه با سایر استان ها و قلمروهای کانادا، این بالاترین تعداد مبتلایان نو می باشد. بعلاوه از تمام استان های آمریکا (به غیر از آلاسکا) بالاتر است.

تقریباً دو سوم موارد مبتلا به کووید19 در Yellowknife، مرکز این قلمرو هستند. از این رو، دولت از مردم این منطقه خواسته است تا جشن شکرگزاری را به صورت مجازی برگزار نموده و از سفر های غیرضروری به خارج از Yellowknife اجتناب نمایند.

بین 22 مه و 15 آگوست، منطقه ها شمال غربی هیچ مورد کرونایی گزارش ننموده بودند؛ اما از آن روز تا 7 اکتبر، تعداد موارد مبتلا به 66 نفر رسید. طی دو هفته اخیر، 529 مورد نو گزارش شده است.

از میان بیماران بستری در بیمارستان های منطقه ها شمال غربی، 70 درصد واکسینه نشده و 30 درصد دیگر واکسینه شده اند. پس از اعلامیه سازمان ملی واکسیناسیون کانادا (NACI) در مورد دوز سوم واکسن کرونا برای افراد خاص، این قلمرو هم اکنون در حال تزریق دوز سوم به افراد بالای 75 سال می باشد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1793

به "تزریق دوز سوم واکسن به افراد بالای 75 سال در این قلمرو شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق دوز سوم واکسن به افراد بالای 75 سال در این قلمرو شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید