ترامپ دست از سر انتخابات بر نمی دارد!

به گزارش لوکو، خبرنگاران : رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر یک استدلال دیگر برای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری مطرح نمود.

ترامپ دست از سر انتخابات بر نمی دارد!

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهار شنبه با انتشار پیغامی در توئیتر استدلال جدیدی برای وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری کشورش ارائه کرد.

ترامپ اینگونه استدلال می نماید که چون باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا با کسب سه میلیون رأی کمتر در انتخابات 2012 پیروز انتخابات شد، اما وی با وجود کسب 12 میلیون رأی بیشتر نسبت به سال 2016، شکست خورده بنابراین در انتخابات سال 2020 تقلب شده است.

وی در این پیغام نوشت: شاید بزرگترین تفاوت میان [انتخابات] سال 2016 با 2020 شبکه خبری فاکس نیوز است، به رغم اینکه آرای من از 63 میلیون به 75 میلیون رسید و این افزایش 12 میلیونی رأی یک رکورد بود.

وی در ادامه نوشت: سه میلیون رأی اوباما [در سال 2012] کاهش یافت و او پیروز شد. در انتخابات (2020) تقلب شده است!!!.

علی رغم تأیید پیروزی جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا در انتخابات با کسب 306 رأی الکترال که جلسه رأی گیری آن دوشنبه شب (به وقت محلی) در سراسر ایالات متحده بر گزار شد، اما ترامپ همچنان از پذیرش شکست امتناع نموده است.

وی با انتشار پیغام هایی در توئیتر ضمن مطرح کردن ادعای دوباره تقلب در انتخابات از هم حزبی های خود درخواست کرد کاری در این باره انجام دهند

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1344

به "ترامپ دست از سر انتخابات بر نمی دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ دست از سر انتخابات بر نمی دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید