تخت هایسی سی یو بیمارستان سلمان فارسی بوشهر 50 درصد افزایش یافت

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، جلال شجاعت ظهر شنبه در بازدید مسئولان از بیمارستان سلمان فارسی گفت: از جمله اقداماتی که در راستای بهبود خدمات و رضایتمندی مراجعین اجرا شده می توان به افزایش تخت های سی .سی .یو از چهار تخت به شش تخت اشاره نمود که از محل صرفه جویی در هزینه های درمانی صورت گرفته است.

تخت هایسی سی یو بیمارستان سلمان فارسی بوشهر 50 درصد افزایش یافت

وی اعلام نمود: راه اندازی سیستم پکس و انجام ام .آر.آی های تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان سلمان فارسی را که پیش از این در استان انجام نمی شد از خدمات جدید این بیمارستان برشمرد.

رئیس بیمارستان سلمان فارسی اضافه نمود: در امسال به منظور رضایتمندی مراجعین و کاهش دغدغه های بیماران نسبت به افزایش سقف نوبت دهی ام .آر.آی اقدامات لازم اجرا شده است.

وی همچنین از کاهش زمان نوبت دهی ام .آر.آی اطلاع داد و بیان نمود: در حال حاضر گزارشات ام .آر.آی این مرکز در کمتر از 10 روز در اختیار بیماران قرار می گیرد.

شجاعت بیان داشت:موفقیت بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و کسب رتبه اول در ارزشیابی و اعتباربخشی بانک خون در بین مراکز درمانی استان بوشهر حاکی از کوشش بی وقفه کارکنان این مرکز درمانی در جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 116

به "تخت هایسی سی یو بیمارستان سلمان فارسی بوشهر 50 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخت هایسی سی یو بیمارستان سلمان فارسی بوشهر 50 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید