بوکس قهرمانی جهان، مصدومیت، مانع حضور شه بخش در دیدار نیمه نهایی، پایان کار شاگردان استکی با یک مدال برنز و 10 پیروزی

به گزارش لوکو، دانیال شه بخش با از دست دادن شانس حضور در دیدار نیمه نهایی رقابت های بوکس قهرمانی جهان، صاحب مدال برنز شد.

بوکس قهرمانی جهان، مصدومیت، مانع حضور شه بخش در دیدار نیمه نهایی، پایان کار شاگردان استکی با یک مدال برنز و 10 پیروزی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، مبارزات مرحله نیمه نهایی رقابت های بوکس قهرمانی جهان امروز (پنجشنبه) برگزار می شود و قرار بود دانیال شه بخش در وزن 60 کیلوگرم به مصاف خالوکوف از ازبکستان برود، اما مصدومیت مانع از حضور نماینده کشورمان در این پیکار حساس خواهد شد.

شه بخش در راند سوم دیدار مقابل بوکسور اهل لیتوانیاز ناحیه ابرو و چشم آسیب دید و کوچکترین برخوردی می تواند جراحات سختی بر چشم او وارد کند و به همین دلیل شانس حضور در مبارزه نیمه نهایی را از دست داد تا با کسب مدال برنز به کار خود انتها دهد و نخستین مدال جهانی تاریخ بوکس ایران را کسب کرد.

تیم ملی بوکس ایران با 10 بوکسور در این رقابت ها شرکت کرد و در مجموع با 10 پیروزی پیروز به کسب بیشترین پیروزی انفرادی تمام ادوار حضور تیم ملی در مسابقات جهانی شد.

هدایت تیم ملی بوکس در این مسابقات بر عهده علیرضا استکی سرمربی سه ستاره کشورمان بود و همایون امیری، محمود نهتانی و شهرام فاتح به عنوان مربی در صربستان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1869

به "بوکس قهرمانی جهان، مصدومیت، مانع حضور شه بخش در دیدار نیمه نهایی، پایان کار شاگردان استکی با یک مدال برنز و 10 پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکس قهرمانی جهان، مصدومیت، مانع حضور شه بخش در دیدار نیمه نهایی، پایان کار شاگردان استکی با یک مدال برنز و 10 پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید