برترین هدایا برای عروس در شب یلدا

به گزارش لوکو، هدیه دادن به عروس در شب یلدا یک رسم و رسومی است که از قدیم مرسوم بوده و خانواده داماد برای عروس هدایایی می برند.

برترین هدایا برای عروس در شب یلدا

هدایای عروس در شب یلدا یکی از مواردی است که خانواده داماد برای ابراز علاقه و خرسندی از وصلت با تازه عروس تهیه نموده و به وی تقدیم می نمایند. هر خانواده ای باتوجه به سلیقه ای که دارند هدایایی تهیه می نمایند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

هدایای عروس در شب یلدا

طلا

طلا معمولاً یکی از هدایای عروس در شب یلدا است که سال اول ازدواجشان می برند. خانواده داماد باتوجه به بودجه و توانایی مالی خود و بعلاوه توجه به سلیقه عروس خانم می توانند به او سکه، نیم یا ربع سکه، گوشواره، دستبند، گردنبند، النگو و… هدیه نمایند.

لباس

یکی از هدایای عروس در شب یلدا که متداول است لباس های زمستانی و گرم شامل بلوزهای بافتنی و پالتو و…است. بسیاری از افراد این لباس ها را به صورت زیبایی تزئین می نمایند و به عروس خانم هدیه می دهند.

کفش

کفش نیز از دیگر هدایای عروس در شب یلدا است. معمولا در کنار هدایای مختلف برای عروس خانم کفش هم دیده می گردد. اغلب افراد کفش های زمستانی و گرم مثل بوت و نیم بوت را برای شب چله در نظر می گیرند.

پارچه

هر خانواده ای با توجه به سلیقه ای که دارد یک هدیه را برای عروس خود انتخاب می نماید، یکی از این انتخاب ها می تواند پارچه باشد. بعلاوه خانواده داماد می توانند علاوه بر پارچه، لباس مجلسی و چارد نیز هدیه نمایند.

هدیه نقدی

بعضی از خانواده ها ترجیح می دهند که به جای طلا و… هدیه نقدی به عروسشان بدهند تا او بتواند مطابق سلیقه خود چیزی را که دوست دارد، خریداری کند. دادن کارت هدیه بانکی یک کار هوشمندانه و با ظاهری شیک برای هدیه دادن به عروس است.

شیرینی و کیک

علاوه بر کادوها شیرینی یا کیک نیز پای ثابت این مراسم است. شما می توانید یک کیک با تم یلدایی را در کنار هدایای خود قرار داده و برای عروس خانم ببرید.

آجیل و میوه

معمولاً بردن آجیل و میوه هایی مانند هندوانه، انار، لبو، آناناس، کدوتنبل، موز و … در کنار دیگر هدایا جزو رسوم شب چله ای عروس است. سبد میوه را تزئین کنید، این کار نشان دهنده سلیقه شما است و این را می رساند که شما برای عروس خانم احترام قائل هستید.

گل

دسته گل ها و گل های شاخه ای تقریباً برای هر مناسبتی هدیه خوبی هستند. شما می توانید جعبه های حاوی طلا، در یک سبد گل قرار دهید و به عروس خانم هدیه کنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب بدون احتیاج به آرایشگاه، در خانه بند بیندازید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 22 آذر 1401 بروزرسانی: 22 آذر 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2131

به "برترین هدایا برای عروس در شب یلدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هدایا برای عروس در شب یلدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید