تور عمان لحظه آخری: بدون احتیاج به ویزا، سفری 14روزه به عمان داشته باشید

به گزارش لوکو، سفارت ایران در کشور عمان اظهار داشت که سفر به عمان برای ایرانیان در صورتی که به مدت 14 روز باشد، به ویزا احتیاج ندارد.

تور عمان لحظه آخری: بدون احتیاج به ویزا، سفری 14روزه به عمان داشته باشید

با تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش مجله گردشگری خبرنگاران و به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سفارت ایران در عمان، با انتشار بیانیه ای، مطرح نمود که هموطنان ایرانی می توانند بدون دریافت ویزای عمان، سفری 14 روزه به این کشور داشته باشند.

در بخشی از این بیانیه عنوان شده که این ویزا، توریستی و غیرقابل تمدید خواهد بود. به همین علت هموطنان ایرانی باید برنامه ریزی سفر خود را به گونه ای انجام دهند که پیش از اتمام 14 روز، به ایران بازگردند.

اما اگر افرادی تمایل دارند که بیش از 14 روز در این کشور عمان بمانند، می توانند در فرودگاه مسقط، با پرداخت 21 ریال عمانی، ویزای یک ماهه این کشور را دریافت نمایند. این نوع از ویزا، به مدت یک ماه دیگر هم قابل تمدید خواهد بود.

بر اساس این اخبار، به هموطنان عزیز متذکر می شویم که مراقب افراد سودجو باشند. در ازای ویزای 14 روزه عمان، نیازی به پرداخت هیچ وجهی نیست.

علاوه بر این مسافران باید گواهی تزریق دو دوز واکسن کرونا که مورد تایید کشور عمان باشد و بعلاوه جواب تست PCR منفی خود را باید به همراه داشته باشند.

گفتن این مورد هم خالی از لطف نیست که پیش از این، هموطنان ایرانی می توانستند بدون ویزا به قطر، ارمنستان (تا 90 روز)، مالزی (تا 14 روز)، گرجستان (تا 45روز) و ترکیه (تا 90 روز)، سفر نمایند.

منبع: علی بابا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1970

به "تور عمان لحظه آخری: بدون احتیاج به ویزا، سفری 14روزه به عمان داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان لحظه آخری: بدون احتیاج به ویزا، سفری 14روزه به عمان داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید