بارش برف و باران در محورهای منتهی به شمال کشور

به گزارش لوکو، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بارش برف و باران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت و هم زمان آمادگی کامل راهدارخانه ها اطلاع داد.

بارش برف و باران در محورهای منتهی به شمال کشور

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، تغیرات جوی در جاده های کشور مربوط به امروز (شنبه، 15 آبان ماه) حاکی از بارش شدید باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و بارش برف در ارتفاعات است.

بر این اساس، امروز در استان های قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، نوار غربی یزد، ارتفاعات کرمان، شمال فارس، غرب و شمال سمنان، بارندگی ها به شکل برف و باران است.

سازمان راهداری اعلام نمود: امروز بارش برف و باران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت ادامه خواهد داشت.

سازمان راهداری ضمن توصیه به احتیاط لازم هنگام تردد و انجام اقدام های پیشگیرانه، از کاربران جاده خواست تا برای کسب آخرین اطلاعات از شرایط راه ها با سامانه اطلاع رسانی 141 تماس بگیرند.

این سازمان از آمادگی کامل راهدارخانه ها و هماهنگی برای استقرار ماشین آلات راهداری اطلاع داد.

آخرین شرایط محورهای شمالی حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت (رفت و برگشت) است.

آخرین شرایط ترافیکی سایر محورها نیز حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و ترافیک سنگین در در بعضی از مقاطع محور شهریار- تهران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1836

به "بارش برف و باران در محورهای منتهی به شمال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در محورهای منتهی به شمال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید