ان شاءالله مشکل بین پیروانی و قلعه نویی حل گردد

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری در تبادل نظر با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم این بیماری که همه درگیرش هستیم زودتر از بین برود. این مشکل لطمه زیادی به همه از جمله فوتبال و باشگاه ها زد. همه متضرر شده اند. آرزو می کنم هر چه زودتر شرایطی ایجاد گردد که بتوانیم با فوتبال، شور و نشاط موجود در فوتبال را به جامعه تزریق کنیم.

ان شاءالله مشکل بین پیروانی و قلعه نویی حل گردد

مربی پرسپولیس ادامه داد: البته همان طور که همیشه گفتیم و مورد تاکید مدیریت باشگاه و مدیر و کادرفنی و بازیکنان تیم بوده است، سلامت مردم در اولویت اول قرار گرفته است، ولی منتظر سرانجام این شرایط هستیم. تمرینات هم مثل قبل به صورت انفرادی توسط بچه ها دنبال می گردد و با آن ها در ارتباط هستیم و طبیعی است که کارایی لازم را نخواهد داشت.

مطهری درباره اظهار نظر برخی افراد پیرامون تعطیلی کامل این فصل لیگ برتر گفت: در این شرایط باید کمی صبورتر باشیم. مرتب نظرات مختلف ندهیم. فدراسیون و سازمان لیگ را دچار چالش نکنیم. الان مراجع بین المللی مثل فیفا هم نتوانسته اند تصمیم قطعی بگیرند. باید صبر کنیم تا ببینیم مراجع قانونی چه تصمیمی می گیرند. البته پرسپولیس همیشه به قانون احترام گذاشته است و امیدواریم دیگران هم چنین عمل نمایند. همین حالا پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف در صدر جدول است و خود را تابع قانون دانسته است، اما هر روز حرف ها و نظرات جدیدی را از برخی تیم ها می شنویم. البته بیان دیدگاه همه جای جهان وجود دارد ولی مبتنی بر اصل اولیه برخورداری از منطق و احترام به دیگران است. نه این که هر چه به ذهن رسید مطرح گردد.

مطهری افزود: باشگاه پرسپولیس از روز اول اظهار داشت با این که 10 امتیاز اختلاف با نزدیکترین رقبای خود دارد، اما تمایل دارد بعد از این که مشکل بیماری کرونا تمام شد و نهادهای ذیربط شرایط را برای برگزاری بازی های فوتبال مهیا اظهار داشتند، لیگ ادامه پیدا کند و همه تیم ها در شرایط عادلانه فرصت رقابت داشته باشند. این نظر مبتنی بر احترام به فوتبال، مردم، طرفداران همه تیم ها و دیگر تیم ها بوده است، اما گاهی در نقطه مقابل چنین نیست. به هر حال نمی توانند از این حقیقت بگذرند که پرسپولیس، 10 امتیاز فاصله ایجاد نموده است.

مربی سرخپوشان در رابطه با بازی پرسپولیس و سپاهان نیز خاطر نشان کرد: آن روز همه چیز خیلی خوب و روی روال پیش می رفت. ما و عوامل برگزاری بازی هم در استادیوم و در زمین حاضر بودیم. خب دیگر همه می دانند چه اتفاقاتی روی داد. مقام های رسمی فوتبال، مقام های رسمی خارج از فوتبال و رسانه ها حاضر بودند. کمیته انضباطی هم بر اساس مستندات و طبق قانون رای داد ولی واقعا نمی دانم چرا برخی نمی خواهند به قانون و دیگران احترام بگذارند. به آن رای اعتراض شده و حالا کمیته استیناف هم رای می دهد. وجدان مطلع جامعه هم بر همه این ها ناظر است، دیگر قرار نیست با هجمه و حاشیه سعی در تحت تاثیر قرار دادن مراجع ذیربط مثل کمیته استیناف را تحت تاثیر قرار بدهیم. درباره آن روز همه چیز معین بود. گزارش ها و اخبار رسمی، قابل کتمان نیست و دیگر نیازی نمی بینم که بخواهم شرح بیشتری بدهم.

وی درباره هجمه ای که از سوی برخی افراد علیه افشین پیروانی به راه افتاده است، توضیح داد: آقای پیروانی هیچ گاه منفعت خودش را در نظر نگرفته است. اگر صحبتی نموده فقط به خاطر نام پرسپولیس و در دفاع از آن و حق پرسپولیس بوده است. وگرنه منفعتی از این مساله نداشته است. در این شرایط کسانی به ایشان هجمه وارد نموده اند که اصلا ربطی به موضوع پیش آمده ندارند یا اصلا در حد آقای پیروانی نیستند. کسانی حرف می زنند که اصلا صلاحیت صحبت درباره موضوع را ندارند. این ها اصلا کار قشنگی نیست.

مربی پرسپولیس اظهار کرد: موضوعی بین ایشان و آقای قلعه نویی بوده است که ان شاءالله این هم حل گردد. به یک عده اصلا ربطی نداشته که وارد این بحث شوند. من واقعا تعجب می کنم. سعی کنیم حرمت ها را حفظ کنیم. به یکدیگر احترام بگذاریم. با کوشش برای کوچک کردن دیگران، خودمان عظیم نمی شویم و راه خوبی برای توجیه کردن کارهای خودمان نیست. تاکید می کنم فوتبال برای لذت بردن است. کاری کنیم مردم لذت ببرند و باز می گویم با کوشش برای کوچک کردن همدیگر، عظیم نخواهیم شد و همیشه هم باید خدا را در گفتار و رفتار در نظر بگیریم.

حمید مطهری در سرانجام گفت: این بیماری کرونا که آمد همه دیدیم مرگ چقدر به همه ما نزدیک است. چرا نباید به دوستی ها اضافه کنیم؟ باید به یکدیگر احترام بگذاریم و کاری کنیم که خودمان و دیگران بیشتر از این فوتبال لذت ببریم. چه بهتر که با هم خوب باشیم. این را به جامعه منتقل کنیم و کار خودمان را در سایه احترام به حقوق دیگران انجام بدهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 946

به "ان شاءالله مشکل بین پیروانی و قلعه نویی حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ان شاءالله مشکل بین پیروانی و قلعه نویی حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید