افتتاحیه دوره مجازی روش تدریس کتاب های بنیاد سعدی برگزار می گردد

به گزارش لوکو، مراسم افتتاحیه دوره مجازی غیرهمزمان روش تدریس کتاب های بنیاد سعدی، به صورت مجازی با حضور رییس و معاونان بنیادسعدی و بعضی استادان این حوزه، فردا یکشنبه 18 اردیبهشت برگزار می گردد.

افتتاحیه دوره مجازی روش تدریس کتاب های بنیاد سعدی برگزار می گردد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مراسم افتتاحیه دوره مجازی غیرهمزمان روش تدریس کتاب های بنیاد سعدی، به صورت مجازی با حضور رییس و معاونان بنیادسعدی و بعضی استادان این حوزه، فردا یکشنبه (18 اردیبهشت 1401) ساعت 11 صبح برگزار می گردد.

با هدف آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، بنیاد سعدی تا به امروز پیروز به تالیف بیش از 40 کتاب با همکاری اساتید و صاحب نظران این حوزه شده است. این کتاب ها براساس استاندارد مرجع آموزش زبان فارسی درهفت سطح نوآموز، مقدماتی، پیش میانی، میانی، فوق میانی، پیشرفته و ماهر تالیف شدند.

دوره غیرهمزمان روش تدریس کتاب های بنیاد سعدی نیز با هدف آشنایی بیشتر با مجموعه تالیف شده و بعلاوه نحوه تدریس آن ها تعریف شده است. یکی از اصلی ترین ویژگی های این دوره، عدم محدودیت زمانی و مکانی برای شرکت نمایندگان است. محتوای دوره شامل ویدیو های آموزشی تعاملی، متن ویدیوها، منابع مرتبط و آزمون برخط است که از جلسه صفرآموزشی، هفت بخش مربوط به هفت کتاب بنیاد سعدی، نظرسنجی، آزمون خاتمهی و مرجله خاتمهی، مرحله صدور و دریافت گواهی در صورت قبول شدن در آزمون خاتمهی است.

شرکت در آزمون خاتمه جلسات اختیاری است، اما در صورت احتیاج به دریافت گواهی، شرکت در تمامی آزمون خاتمه جلسات الزامیست. آزمون های مستمر و خاتمهی در خاتمه جلسات نیز آزمونی از تمام محتوای دوره است که تصحیح آن به صورت اتوماتیک صورت می گیرد و کاربر می تواند نتیجه آزمون را لحظاتی پس از آن مشاهده کند. گواهی دوره در صورت مشاهده تمام جلسات و کسب نمره قبولی در آزمون های مستمر و خاتمهی به صورت الکترونیکی صادر می گردد و این گواهی دارای کد و لینک اعتبارسنجی به وسیله وبگاه بنیاد سعدی است.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در مراسم افتتاحیه از راه پیوند http://S1f.ir/ceremony وارد نشست مجازی شوند. متقاضیان شرکت در دوره نیز می توانند از تاریخ 26 اردیبهشت ماه 1401 در آدرس http://S1f.irteachbook ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2032

به "افتتاحیه دوره مجازی روش تدریس کتاب های بنیاد سعدی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاحیه دوره مجازی روش تدریس کتاب های بنیاد سعدی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید