آخرین شرایط پروازهای داخلی و خارجی ، کدام پروازهای خارجی از سرگرفته شدند؟

به گزارش لوکو، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام نمود که بعضی پروازهای خارجی طبق روال گذشته در حال اجرا است و برای بعضی دیگر نیز مذاکراتی شده که امیدواریم گشایش هایی برای آن به وجود بیاید اما پروزاهای داخلی به تدریج در حال افزایش بوده اما فاصله زیادی با گذشته دارد.

آخرین شرایط پروازهای داخلی و خارجی ، کدام پروازهای خارجی از سرگرفته شدند؟

به گزارش ایسنا، اوایل اسفند ماه سال گذشته بود که شیوع ویروس کرونا در کشور از سوی وزارت بهداشت تایید و اعلام شد. به تدریج بسیاری از مشاغل و صنایع با تعطیلی در راستای فاصله گذاری اجتماعی و شکستن زنجیره انتقال این ویروس روبرو شدند که در این میان صنعت هوانوردی و ایرلاین ها از این محدودیت ها بی نصیب نبودند. چرا که در پی اعلام وزیر راه و شهرسازی مردم بدون پرداخت جریمه بلیت سفرهای خود را کنسل کردند و بسیاری دیگر از پروازهای خارجی هم به دلیل شیوع ویروس لغو شد.

اما حالا به نظر می رسد شرایط پروازهای داخلی و خارجی در حال تغییر و دگرگونی است. چرا که مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرایط پروازهای داخلی به تدریج در حال تغییر و بهبودی است. چرا که با کاهش و برطرف محدودیت ها از بعضی کسب و کارها و مشاغل پروازهای داخلی نیز افزایش یافتند.

وی با اشاره به اینکه پروازهای داخلی نیز با شرایط قبل از شیوع ویروس کرونا فاصله بسیار زیادی دارد گفت: در حال حاضر همه ایرلاین ها و فرودگاه های کشور فعال شدند و بر اساس آخرین آمارهای رسمی منتشر شده از اول تا پنجم خرداد ماه 1217 نشست و برخاست در فرودگاه مهرآباد اجرا شده و 109 هزار و 530 مسافر در این بازه زمانی جابجا شده است که این نشان دهنده انجام بیش از 200 پرواز در روز بوده اما باز هم باید منتظر ماند و بهبود کامل پروازهای داخلی را دید.

لندن، پاریس و آمستردام تنها مقاصد خارجی | ترکیه و بقیه در حال مذاکره

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین شرایط پروازهای خارجی گفت: مذاکرات بین کشورهای مختلف برای از سرگیری پروازهای مسافری در حال اجرا بوده و باید منتظر باشیم تا دیگر کشورها به تدریج شرایط لازم را فراهم نمایند تا این پروازها از سر گرفته شود اما در حال حاضر تنها مقاصد خارجی برای پروازهای مسافری لندن، پاریس و آمستردام

وی اضافه نمود: مذاکرات با کشورهای مختلف مانند ترکیه در حال اجرا است و بر اساس اعلام این کشور محدودیت های ترکیه از 26 خرداد ماه برداشته شد و پروازها به این کشور از سر گرفته می شود اما باید منتظر ماند و به صورت عملی آن را مشاهده کرد.

برای کشورهای دیگر نیز باید گفت: مذاکرات در حال اجرا بود و بعضی از آنها محدودیت های خودشان را کاهش می دهند که امیدواریم هر چه سریعتر پروازهای خارجی نیز البته با رعایت پروتکل های بهداشتی و تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به حالت سابق باز شود.

منبع: چمدان
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 992

به "آخرین شرایط پروازهای داخلی و خارجی ، کدام پروازهای خارجی از سرگرفته شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پروازهای داخلی و خارجی ، کدام پروازهای خارجی از سرگرفته شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید