7 کشور اروپایی

به گزارش لوکو، علی‌رغم وجود منطقه یورو ، هر کشوری متفاوت است ، و کشورهای بیشتری که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید ، فرهنگ‌های مختلف بیشتری وجود دارند که شما فرصت تعامل با آن را دارید . اما اگر شما تنها تعطیلات دو هفته‌ای تان را در خارج از کشور داشته باشید ، دشوار است که سعی کنید زیاد آن را . اگر در حال شمارش کشورها هستید اما در حال شمارش روزها هستید، این جا هفت کشور ( دسته‌بندی شده از اندازه جغرافیایی ) هستند که شما می‌توانید از آن دیدن کنید بدون این که احساس کنید چیزی مهم را از دست داده‌اید .

7 کشور اروپایی

# 7 . سان مارینو
سن مارینو یک مکان دیدنی دیگر برای بازدید است . در حقیقت ، با سه fortresses که از کوه Titano سرچشمه گرفته‌اند و از برج‌های تماشایی دژ - برای یافتن مکان برای بازدید در تمام اروپا سخت تلاش می‌کنند . همانند واتیکان ، سن مارینو به طور کامل توسط ایتالیا احاطه شده‌است ، بنابراین سفر آسان است . گشتی در خیابان‌های باریک و پیچ دار بزنید و فراموش نکنید که حتی نمی‌توانید پاسپورت خود را در مرز بگیرید ، که این چیزی است که در بیشتر بخش‌های اروپا وقتی که شما در حال جهش در مرز هستید ، از دست خواهید داد .
# 6 . Liechtenstein
همانطور که ممکن است از این کشور کوچک که در میان اتریش و سوییس قرار گرفته‌است ، انتظار داشته باشید ، برخی از تصاویر پانورامای (alpine alpine) را پیدا خواهید کرد . و اگر شما به دنبال یک مقصد اسکی زمستانی هستید ، لیختن اشتاین به طور حتم یکی است : بسیار ارزان‌تر از هر کدام از این کشورهای همسایه ، برای زمین مشابه ( هرچند هزینه اقامت و دیگر هزینه‌های زندگی می‌تواند بسیار شبیه هم باشد ) ! در تابستان ، شما گزینه‌های زیادی برای دوچرخه‌سواری ، پیاده‌روی و بیشتر دارید . دلت برای رفتن به کوهستان تنگ نمی‌شود ؛ حتی اگر در یک روز هم این کار را بکنی ، حتما ً تحت‌تاثیر قرار می‌گیری !
# 5 . مالتا
مالت یک جواهر نادیده گرفته از تاریخ اروپا ، معماری و فرهنگ اروپایی است . معابد megalithic در نظر گرفته می‌شوند که برخی از قدیمی‌ترین معابد جهان هستند . اگر به دنبال موزه‌ها ، coffeeshops ، زندگی شبانه ، یا هر چیز دیگری هستید ، باید آن را پیدا کنید - یا اگر می‌خواهید برای تمام تعطیلات خود را در ساحل آرام کنید ، برای انتخاب به خوبی انتخاب شده‌اید . قطعا ً مطمئن شوید که نظرات را از بررسی کنید ، مهم نیست که چه کاری را برای انجام دادن انتخاب کنید ، اما به غیر از آن ، روزهایی که به شما بستگی دارد !
# 4 . آندورا
یکی از چیزهای اصلی که آندورا به آن مشهور است ، پیست‌های اسکی و فرصت‌های پیاده‌روی آن است ، همان طور که در اعماق اعماق پیرنه آرمیده است . و این چیز بدی نیست ! این کشور می‌تواند کمی ارزان‌تر از همتایان اروپایی بزرگ‌تر خود باشد که این مکان را بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات رویایی می‌بیند . به عنوان یک پاداش اضافه : آندورا آزاد است ، بنابراین اگر شما در اسپانیا یا فرانسه سفر می‌کنید ، ممکن است ارزش زیادی داشته باشد که در طول سفر برای خرید کمی از مرز عبور کنید.
# 3 . لوکزامبورگ
شهر لوکزامبورگ مشهور است که قلب بسیاری از مسافران را می‌دزدند - و با عقل و منطق خوب ! این شهر قدیمی به طور باورنکردنی جذاب است و تعدادی خیابان pedestrianized برای شما در نظر گرفته شده‌است . اما شما به خصوص می‌خواهید به قلعه Vianden بروید که ممکن است شما را به یاد قلعه Germanys Neuschwanstein بیندازد ، و شما می‌توانید به راحتی از محلی که اروپا باید ارائه کند ، صرف‌نظر کنید .
با اینکه شمارش کشور اغلب می‌تواند بهترین راه برای دویدن در اطراف ما مانند یک مرغ با سره‌ای ما باشد ، اگر درست انجام شود ، این هفت مقصد در اروپا قطعا ً می‌تواند در برنامه سفر شما به جای سفره‌ای چند روزه گنجانده شود . بهترین روش را برای خودتان در فرهنگ محلی در نظر بگیرید ، مهم نیست که چقدر زمان در آنجا دارید ، اما شما مطمئنید که یک انفجار خواهید داشت . و هی ، به اندازه کافی از این لیست صرف‌نظر کن و وقتی دوباره با دوستانتان ملاقات می‌کنید ، به اندازه کافی لاف بزنید .
# 2 . موناکو
موناکو دومین کشور کوچک در دنیا است و می‌تواند محل خوبی برای بازدید از یک تعطیلات باشد . اگر کمی پول داشته باشید ، بزرگ می‌تواند یک مکان عالی برای چند ساعت باشد - حتی اگر چیزی برنده نشوید ، شما فرصت کافی برای تماشای مردم دارید ، و حتی اگر از آن نوع نیستید ، پیدا خواهید شد که محیط ثروتمند باور نکردنی است . حتی اگر با بودجه سفر کنی ، می‌خواهی در خیابان‌های زیبا و تاریخی شهر موناکو قدم بزنی . یا اینکه می تونی بری به ساحل ساحلی نزدیک مونت کارلو
# اول # شهر واتیکان
در شرایط محلی واتیکان احتمالا ً راحت‌ترین سفر در این لیست است . از لحاظ تاریخی و تمدن ، به عنوان مرکز کلیسای کاتولیک ، در هر روز تعداد زیادی از موزه‌ها را خواهید دید . در واقع ، اگر چه واتیکان از لحاظ فنی کوچک‌ترین روستا در جهان است ، به راحتی می‌توانید یک تن از اوقات را اینجا صرف کنید، به خصوص وقتی که در وقت ناهار و ناهار به دست می‌آورید . پیشنهاد من ؟ اگر فقط یک روز در واتیکان وقت دارید ، می‌خواهید لیست خود را از دست بدهید و همچنین ممکن است برای دلربایی popular بلیط بخرید . اما اگر چه سر و کله تو ممکن است در آخر روز گیج و مبهوت به نظر برسد ، شما باید از کشور خارج شوید .

انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 14

به "7 کشور اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 کشور اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید