147 زوج در انتظار همدلی مردم استان سمنان هستند

به گزارش لوکو، معاون حمایت خانواده کمیته امداد سمنان بابیان اینکه خیران محرومان و نیازمندان استان را فراموش نمی نمایند و همیشه به آنها یاری می نمایند گفت: 147 زوج در انتظار همدلی مردم استان هستند.

147 زوج در انتظار همدلی مردم استان سمنان هستند

به گزارش خبرنگاران از سمنان، سیده فاطمه تقوی معاون حمایت خانواده کمیته امداد سمنان در جلسه مشارکت خیران در امور خیر کمیته امداد به میزبانی این نهاد در سمنان ضمن بیان اینکه نیکوکاران استان سمنان هیچ گاه نیازمندان و محرومان را فراموش ننموده و همه جا دستگیر این افراد بودند، ابراز داشت: 147 زوج در انتظار همدلی مردم خوب استان سمنان هستند تا بتوانند راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را شروع نمایند.

وی بابیان اینکه از ابتدای امسال تا به امروز به همت همین خیران و کمیته امداد استان سمنان 190 زوج نیازمند در شُرف ازدواج راهی خانه بخت شدند، اضافه کرد: در مجموع دو میلیارد 266 میلیون تومانی برای حمایت از این زوج های در شرف ازدواج پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه نه تنها نوعروسان بلکه به دختران و پسران یاری هزینه برای ازدواج مجدد آن ها پرداخت شده است، ابراز داشت: به این زوج ها 34 فقره یاری هزینه ازدواج داده شده است.

تقوی بابیان اینکه هدف از پرداخت یاری هزینه ازدواج تحکیم بنیان خانواده است، توضیح داد: کوشش شد تا با این یاری هزینه ها این گروه از جامعه بتوانند زندگی خود را شروع نموده و مورد حمایت واقع شوند.

وی بابیان اینکه یاری به پایداری زندگی در زوج های جوان و تشویق این بخش از جامعه به تشکیل خانواده دیگر اهداف پرداخت این یاری هزینه ها است، اضافه کرد: بر اساس همین کارکرد کمیته امداد هدیه ازدواج 13 تا 25 میلیون تومانی به نوعروسان اهدا می گردد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1876

به "147 زوج در انتظار همدلی مردم استان سمنان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "147 زوج در انتظار همدلی مردم استان سمنان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید