گوشی تاشو هواوی میت ایکس حدود دو هفته دیگر روانه بازار می گردد

به گزارش لوکو، گوشی هواوی میت ایکس در نمایشگاه MWC 2019 معرفی گردید اما چند بار تاریخ عرضه آن به تاخیر افتاده است. این گوشی در ابتدا قرار بود ماه May روانه بازار گردد که ظاهرا تحریم آمریکا علیه هواوی و دیگر مسائل، منجر به این تاخیر شده است. مدیرعامل هواوی مدتی قبل وعده داد که گوشی مذکور بالاخره در ماه اکتبر به دست کاربران می رسد و حالا طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، ظاهرا فراوری انبوه این گوشی شروع شده و در ماه جاری شاهد حضور این گوشی در بازار خواهیم بود.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس حدود دو هفته دیگر روانه بازار می گردد

در این گزارش، به بسیار سخت بودن فرایند فراوری هواوی میت ایکس اشاره شده که با توجه به مکانیزم آن، چنین موضوعی کاملا طبیعی به نظر می رسد. بار اولی که خبر تاخیر در عرضه آن مخابره شد، بعد از حاشیه های گلکسی فولد سامسونگ بود و هواوی تصمیم گرفت دوام این گوشی را بهبود ببخشد. ظاهرا تاخیر دوم مربوط به بهینه سازی رابط کاربری گوشی بوده است تا تجربه کاربری مربوط به نرم افزار این گوشی تاشو بهتر گردد. در هر صورت هواوی تصمیم گرفته قبل از عرضه این گوشی، ضعف ها و مسائل آن را رفع کند تا کاربران با مسئله ای روبرو نشوند.

طبق اعلام این شرکت، هواوی میت ایکس با قیمت 2250 دلار در قفسه فروشگاه ها قرار می گیرد. بر اساس بعضی گزارش ها، به نظر می رسد این گوشی به جای تراشه کایرین 980 که با آن معرفی گردید، حالا از تراشه تازه نفس کایرین 990 بهره می برد. در هر صورت باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این گوشی تاشو می تواند تجربه خوشایندی را برای کاربران به ارمغان بیاورد یا نه. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده از بسته بندی این گوشی را تماشا کنید.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 476

به "گوشی تاشو هواوی میت ایکس حدود دو هفته دیگر روانه بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو هواوی میت ایکس حدود دو هفته دیگر روانه بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید