گردشگری دریایی در استان بوشهر توسعه پیدا می کند

به گزارش لوکو، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، گردشگری دریایی در استان بوشهر توسعه پیدا می کند.

گردشگری دریایی در استان بوشهر توسعه پیدا می کند

محمدحسین ارسطوزاده در نشست با معاونان، ذیحسابی و حراست این اداره کل گفت: وزارت متبوع بوشهر را به عنوان پایلوت گردشگری دریایی در کشور می داند و در پی تقویت این موضوع است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین در نشستی که با معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر داشتیم، بر حمایت از توسعه زیرساخت های گردشگری در حوزه دریایی تاکید شد و پتانسیل استان در این زمینه را بالا ارزیابی کرد.

او اضافه کرد: اولویت های پیش روی ما در حوزه گردشگری دریایی در کنار افزایش اماکن و مراکز، تعریف رویداد و جشنواره در این زمینه بوده تا بتوانیم در کنار توسعه زیرساخت ها، یک بسته گردشگری مناسب را ارائه کنیم.

در ادامه این نشست اسماعیل سجادی منش، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل با اشاره به اعطای تسهیلات به پروژه های با کاربری گردشگری و صنایع دستی از محل تسهیلات بند الف تبصره 18 گفت: با اعلام نظر کارشناسان فنی، پروژه هایی که با کاربری گفته شده در حال ایجاد هستند می توانند برای تکمیل، تجهیز یا استفاده از تسهیلات بعنوان سرمایه در گردش از این فرصت استفاده کنند.

او در پایان توسعه زیرسخت ها را لازمه صنعت گردشگری و صنایع دستی در استان دانست و گفت: هدف ما کمک به تکمیل و بهره برداری از تاسیسات گردشگری بوده و تمامی پروژه هایی که موافقت اصولی و مجوز ایجاد خود را از این اداره کل دریافت کرده باشند با توجه به ضوابط گفته شده در بخشنامه ابلاغی در خصوص پیشرفت پروژه تا به امروز می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

منبع: همگردی
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1918

به "گردشگری دریایی در استان بوشهر توسعه پیدا می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری دریایی در استان بوشهر توسعه پیدا می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید