کوین اسپیسی با یک ویدیوی جنجال برانگیز سکوت طولانی مدت خود را شکست

به گزارش لوکو، کوین اسپیسی دیروز ویدیویی از خود منتشر کرد که به سرعت به ترند اول شبکه های اجتماعی در دنیا تبدیل شد. در این ویدیو اسپیسی در نقش فرانک آندروود (شخصیت اصلی سریال خانه پوشالی) با طرفداران خود صحبت می نماید و از آن ها می خواهد بدون وجود مدارک محکمه پسند درباره اتهاماتی که به او زده شده قضاوت نکنند.

کوین اسپیسی با یک ویدیوی جنجال برانگیز سکوت طولانی مدت خود را شکست

اسپیسی در این ویدیو که با ارجاعات مختلفی به مجموعه تلویزیونی خانه پوشالی (House of Cards) همراه است با طرفدارانش سخن گفته. اگر مجموعه تلویزیونی خانه پوشالی را دیده باشید احتمالا می دانید که یکی از عادات فرانک آندروود نگاه مستقیم به دوربین و سخن گفتن با مخاطبان مجموعه بود. ویدیوی جدید اسپیسی به نوعی یادآور همان شیوه از سخن گفتن با مخاطب است.

اسپیسی که این روزها علاوه بر اتهامات قبلی با شکایت جدیدی روبرو شده و باید بابت اتهام تعرض به یک پسرنوجوان تا چند روز دیگر در دادگاه شرکت کند در این ویدیو با اشاره به مجموعه خانه پوشالی می گوید: اگر من بابت کارهایی که واقعا انجام دادم حاضر به پرداخت هزینه نشدم، قطعا بابت کارهایی که انجام ندادم هزینه ای نخواهم پرداخت. اشاره کوین اسپیسی به کارهایی که انجام داده اما بابت شان تاوان و هزینه ای نداده است به سریال خانه پوشالی باز می گردد؛ در این مجموعه اسپیسی نقش یک سیاست مدار شرور را بازی می کرد که به هر شکل ممکن از محاکمه شدن فرار می کرد و بابت اقدامات خلاف قانونی که انجام داده بود محاکمه نشد.

با انتشار این ویدیو سر و صدای زیادی میان منتقدان و طرفداران کوین اسپیسی به راه افتاد. ویدیوی او که تحت عنوان Let Me Be Frank منتشر شده نزدیک به 3 میلیون بازدید داشته و در حالی که 54 هزار رای مثبت داشته 26 هزار رای منفی نیز به همراه داشته است.

انتشار این ویدیو اولین حضور عمومی اسپیسی پس از اتهاماتی است که ماه نوامبر سال میلادی گذشته به او وارد شد. مطرح شدن اتهامات قبلی باعث شد اسپیسی از مجموعه خانه پوشالی اخراج گردد و تصاویر حضورش در فیلم سینمایی تمام پول های دنیا (All the Money in the World) ساخته ریدلی اسکات نیز از فیلم خارج گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 118

به "کوین اسپیسی با یک ویدیوی جنجال برانگیز سکوت طولانی مدت خود را شکست" امتیاز دهید

1 کاربر به "کوین اسپیسی با یک ویدیوی جنجال برانگیز سکوت طولانی مدت خود را شکست" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوین اسپیسی با یک ویدیوی جنجال برانگیز سکوت طولانی مدت خود را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید